اخبار داغ

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز‌ جنوب تأکید کرد؛ ضرورت مولدسازی زنجیره ارزش در صنعت نفت

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز‌ جنوب در دیدار با نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت مولدسازی زنجیره ارزش در صنعت نفت تاکید کرد و گفت: آنچه که می‌تواند صنعت نفت را به زنجیره  اقتصادی کشور وارد کند، مورد توجه قرار گیرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق […]

اشتراک گذاری
07 خرداد 1403
149 بازدید
کد مطلب : 158680
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز‌ جنوب در دیدار با نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت مولدسازی زنجیره ارزش در صنعت نفت تاکید کرد و گفت: آنچه که می‌تواند صنعت نفت را به زنجیره  اقتصادی کشور وارد کند، مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، میثم ظهوریان، منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست پیرامون مباحث اقتصادی صنعت نفت و چالش‌های پیش روی آن بحث و تبادل نظر شد.

افزون بر آن مسئله مولدسازی زنجیره‌های ارزش صنعت نفت، افزایش تولید و آنچه که می‌تواند صنعت نفت را به زنجیره  اقتصادی کشور وارد کند، مورد توجه قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این نشست، صنعت نفت را موتور محرکه و لوکوموتیو فعال نفت در کشور دانست و بر ضرورت رفع چالش‌ها و مشکلات معیشتی کارکنان تأکید کرد.

لازم به ذکر است؛ نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی که به منظور حضور در آیین نکوداشت سید الشهدای خدمت و همراهانش به اهواز سفر کرده بود؛ پیش از این با رئیس هیئت مدیره و مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب درخصوص شرح وضعیت کلی نیروهای انسانی، تغییرات به وجود آمده در حقوق و مزایای کارکنان و همچنین حساسیت جایگاه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ساختار کلی کشور از نظر اقتصادی، سیاسی و امنیتی  گفتگو کرده بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *