اخبار داغ

برگزاری رویدادهای متنوع فرهنگی و هنری در استان خوزستان

نشست شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و دبیری مجید منادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.   مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، بهمن‌ماه را قله عطف فعالیت‌های فرهنگی در استان دانست و اظهار […]

اشتراک گذاری
19 بهمن 1402
26 بازدید
نویسنده : مسلم احمدی
کد مطلب : 158709

نشست شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و دبیری مجید منادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، بهمن‌ماه را قله عطف فعالیت‌های فرهنگی در استان دانست و اظهار داشت: امروز در سراسر استان فعالیت‌های متنوع فرهنگی در حال انجام است.

 

منادی با اشاره به اجرای چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فجر در ۵ سینمای استان بیان کرد: تنها استانی هستیم که در جشنواره بین‌المللی فجر با ۵ سینمای فعال میزبان علاقه‌مندان هستیم.

 

وی با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های فرهنگی ایام الله دهه مبارک فجر رویکرد دانشجویی داریم، خاطرنشان کرد: نمایشگاه دانشجویی در دانشگاه شهید چمران اهواز برپا شده است و مسئولان استان برای ایجاد امید در دل جوانان از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بر ضرورت برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان در اهواز تأکید کرد و ابراز داشت: این نمایشگاه سال گذشته مورد استقبال بسیار خوبی واقع شد و امسال نیز ضرورت دارد که برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برگزاری باشکوه این نمایشگاه صورت گیرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *