اخبار داغ

۱۶ مسئله‌ای که کارمندان را در محیط‌های کاری آزرده می‌کند

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از سرویس اجتماعی پایگاه خبری ندای دانش: در این مطلب به بررسی برخی از شایع‌ترین مسائل و ناراحتی‌هایی که کارکنان در محل کار با آنها مواجه هستند می‌پردازیم. به مشکلات و اختلافات آنان رسیدگی نمی‌شود. کارمند کار می‌کند، مدیر برداشت می‌کند!  رشد و پیشرفتی در کار وجود ندارد. کارفرما در […]

اشتراک گذاری
28 فروردین 1402
246 بازدید
کد مطلب : 154235

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از سرویس اجتماعی پایگاه خبری ندای دانش: در این مطلب به بررسی برخی از شایع‌ترین مسائل و ناراحتی‌هایی که کارکنان در محل کار با آنها مواجه هستند می‌پردازیم.

  1. به مشکلات و اختلافات آنان رسیدگی نمی‌شود.
  2. کارمند کار می‌کند، مدیر برداشت می‌کند!
  3.  رشد و پیشرفتی در کار وجود ندارد.
  4. کارفرما در آنها اشتیاقی ایجاد نمی‌کند.
  5. از کارمندان به‌قدر کافی قدردانی نمی‌شود.
  6. به استراحت کارمندان توجه نمی‌شود.
  7. دستورات و وظایف‌ کارمندان نامشخص است.
  8. بسیاری از مدیران برای کارمندان وقت نمی‌گذارند.
  9. کارفرماها توجه کافی به کارمندان ندارند.
  10. مدیریت سازمان نقاط ضعف زیادی دارد.
  11. دریافت حقوق ناعادلانه است.
  12. کارمندان احساس بی‌ارزشی می‌کنند.
  13. در مورد پرداختی‌ها و مسائل کاری شفافیت وجود ندارد.
  14. کارمندان هیچ بازخوردی از مدیر دریافت نمی‌کنند.
  15. مدیریت ذره‌بینی باعث تضعیف روحیه کارمندان می‌شود.
  16. تبعیض باعث کاهش بهره‌وری کارکنان می‌شود.

مشکلاتی از این دست سبب می‌شوند کارمندان احساس ناخوشایندی در محل کار داشته باشند و در صورت تغییر نکردن شرایط، دیر یا زود از شغل‌شان کناره می‌گیرند. برخی از کارمندان برای شرکت بسیار کارآمد هستند و از دست دادن آنها برای کسب‌وکار گران تمام خواهد شد.

منبع: entrepreneur

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *