اخبار داغ

دستگیری عاملان سنگ پرانی به خودروهای عبوری در جهرم

به گزارش تجهیزنیوز، سرهنگ رزمجویی رییس پلیس جهرم ،اظهار داشت:طی تماس تلفنی چندین نفر از رانندگان خودروهای سنگین عبوری مبنی بر سنگ پرانی در محور مواصلاتی،برسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. وی افزود :با پیگیری های ویژه و راه اندازی گشت های محسوس و نامحسوس،دونفر متهم که با موتور سیکلت اقدام […]

اشتراک گذاری
24 آذر 1401
195 بازدید
کد مطلب : 151746

به گزارش تجهیزنیوز، سرهنگ رزمجویی رییس پلیس جهرم ،اظهار داشت:طی تماس تلفنی چندین نفر از رانندگان خودروهای سنگین عبوری مبنی بر سنگ پرانی در محور مواصلاتی،برسی موضوع در دستور کار

ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. وی افزود :با پیگیری های ویژه و راه اندازی گشت های محسوس و نامحسوس،دونفر متهم که با موتور سیکلت اقدام به سنگ پرانی به سمت خودروها می کردند، توسط واحدهای گشت فعال در محورهای مواصلاتی دستگیر شدند.

سرهنگ رزمجویی تصریح کرد:متهمان پس از انتقال به یگان انتظامی در تحقیقات پلیس،به سنگ پرانی و ایراد خسارت به خودرو های عبوری اعتراف و از اعمال خود ابراز پشیمانی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه هر دو متهم تحویل مرجع قضایی شدند،گفت:برخورد با مخلان نظم و امنیت و برهم زنندگان امنیت روانی مردم دردستورپلیس قرار دارد و شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به مرکز فورت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *