اخبار داغ

نمایشگاه نقاشی «پیل پا» در اهواز برگزار می شود

نمایشگاه انفرادی نقاشی رشید کیوانی از معماری ایران «پیل پا» ، در گالری ریم اهواز برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری هوژخبر، این نمایشگاه با عنوان «پیل پا» به معنی ستون، اصطلاحی در معماری ایرانی است که از ۱۵ لغایت ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ واقع در […]

اشتراک گذاری
14 بهمن 1400
123 بازدید
کد مطلب : 141855

نمایشگاه انفرادی نقاشی رشید کیوانی از معماری ایران «پیل پا» ، در گالری ریم اهواز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری هوژخبر، این نمایشگاه با عنوان «پیل پا» به معنی ستون، اصطلاحی در معماری ایرانی است که از ۱۵ لغایت ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ واقع در اهواز امانیه ، فلکه ساعت ، خیابان خرم ،انتهای کوچه خرد،پلاک ۳ ،گالری ریم برگزار می شود.
این نمایشگاه شامل در قالب مجموعه ای از ۳۱ اثر هنری از ۳۱ بنای مهم ۳۱ استان ایران با تکنیک آبرنگ می باشد که بازدیدکنندگان را در کوتاه ترین زمان و با نگاهی اجمالی با عظمت مهم ترین بناهای تاریخی ایران آشنا می کند.
این مجموعه نقاشی فرصت مناسبی برای علاقمندان به معماری و نقاشی و حوزه های فرهنگی، تاریخی و گردشگری می باشد تا با معماری و هنر ایرانی آشنا شوند.
گفتنی است تمامی آثار موجود در این رویداد هنری در مقیاسی کوچک و مینیمال خلق شده، که بازی با رنگ و خط با دستی آزاد در این آثار به وضوح دیده می شود.

از تازه ترین فعالیت های هنری رشید کیوانی می توان به حضوردر چهارمین جشنواره بین المللی خوشنویسی و تایپوگرافی روتنیا اوکراین، اولین مسابقه بین المللی کارتون “GOLDEN ARZEH” لبنان ، هجدهمین نمایشگاه بین المللی کاریکاتور سوریه ، در جشنواره بین المللی پارادوکس ترکیه، نهمین نمایشگاه بین المللی کارتون Ymittos & ERGASTIRI – یونان، اولین دوره مسابقه بین المللی کارتون مراکش، جشنواره بین المللی کارتون سمارنگ اندونزی ، مسابقه بین المللی کارتون Climate Technology – استونی اشاره کرد.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۱۳۰۰۲۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *