اخبار داغ

توسعه نماز خانه شعبه تامین اجتماعی لالی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، با همت رئیس و کارکنان شعبه تامین اجتماعی شهرستان لالی ، نمازخانه این شعبه در اولین روز از آغاز دهه مبارک فجر افتتاح شد . سید منصور ابراهیمی رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان لالی ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر […]

اشتراک گذاری
14 بهمن 1400
128 بازدید
کد مطلب : 141849

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، با همت رئیس و کارکنان شعبه تامین اجتماعی شهرستان لالی ، نمازخانه این شعبه در اولین روز از آغاز دهه مبارک فجر افتتاح شد .

سید منصور ابراهیمی رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان لالی ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت : به منظور تکریم و رفاه حال مخاطبین و مراجعه کنندگان محترم و استقبال کارکنان شعبه از اقامه نماز جماعت ، اقدام به توسعه سالن نماز خانه در فضای شعبه نمودیم . قطعا هر قدمی که در توجه به امر نماز برداشته می شود ، انشالا مورد رضایت ائمه اطهار و حضرت ولی عصر ع قرار خواهد گرفت .

سید منصور ابراهیمی در ادامه افزود : رسالت سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر ارائه خدمات بصورت غیر حضوری و از طریق سامانه es.tamin.ir تامین اجتماعی می باشد ، اما تا زمانی که مراجعین یه صورت حضوری به ساختمان شعب مراجعه می نمایند ، می بایست به بهترین نحو ممکن تکریم شوند.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۱۳۰۰۵۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *