این بار، ارتباط مستقیم مدیرکل کمیته امداد خوزستان با مردم ، در سامانه تلفنی سامد
به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری هوژخبر، جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان سه شنبه ۵ بهمن با اطلاع رسانی قبلی، در سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد) به همراه علیپور معاونت حمایت و سلامت خانواده در استانداری خوزستان حاضر شد و به صورت تلفنی با مردم گفت […]
به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری هوژخبر، جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان سه شنبه ۵ بهمن با اطلاع رسانی قبلی، در سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد) به همراه علیپور معاونت حمایت و سلامت خانواده در استانداری خوزستان حاضر شد و به صورت تلفنی با مردم گفت و گو کرد و به سؤالات و مشکلات مخاطبان پاسخ داد و دستور اقدام فوری تعدادی از آنها را صادر کرد.
خوزستانی ها با شمارهگیری ۱۱۱ بهطور مستقیم با مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان گفتگو و برای طرح درخواست و سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) اقدام کردند.
شیبه به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواستهای مردمی بهمنظور کاهش مراجعات حضوری و تسریع درروند خدمترسانی به جامعه هدف این نهاد خبر داد و افزود : سامانه پذیرش الکترونیکی درخواستهای مددجویان و اقشار نیازمند امداد هوشمند بهصورت غیرحضوری راهاندازی شده و خدمت موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان بهصورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی میشود.
شیبه با اشاره به اینکه هم اکنون برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخشهای موردنیاز سایت soha.emdad.ir در دسترس عموم قرار دارد ، ادامه داد : با توجه به بیماری همهگیر کرونا در سطح جامعه و بهمنظور جلوگیری از شیوع این بیماری از مددجویان و مراجعهکنندگان تقاضا داریم با مراجعه به این سایت درخواستهای خود را بهصورت الکترونیکی ثبت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان بابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخشهای موردنیاز سایت و تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ در دسترس عموم قرار دارد ، ادامه داد : بر اساس فرآیند تعریفشده پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای ثبتشده در کمترین زمان ممکن انجامشده و اطلاعرسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد صورت میگیرد.
کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۰۵۰۰۷۲
دیدگاهتان را بنویسید