اخبار داغ

ورود ممنوع شدن کامیون ها در هسته مرکزی شهر باغملک

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری اوربه نیوز: رئیس پلیس راهور شهرستان در تشریح این خبر افزود: با توجه به ورود ممنوع شدن کامیون ها در هسته مرکزی شهر و تعیین مسیر مجاز، عبور آنها فقط در مسیرهای تعیین شده مجاز میباشد. سروان سید محمد موسوی بیان کرد: تردد کامیون […]

اشتراک گذاری
11 دی 1400
79 بازدید
کد مطلب : 140557

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری اوربه نیوز: رئیس پلیس راهور شهرستان در تشریح این خبر افزود: با توجه به ورود ممنوع شدن کامیون ها در هسته مرکزی شهر و تعیین مسیر مجاز، عبور آنها فقط در مسیرهای تعیین شده مجاز میباشد.

سروان سید محمد موسوی بیان کرد: تردد کامیون بیشتر از ۶ تن از خیابان شهید بهشتی از خیابان ۱۳ آبان به خیابان مطهری مجاز میباشد و ورود به مرکز شهر ممنوع است.

وی یادآور شد: از ساعت ۷ صبح تا ۲۲ شب تردد در حد فاصل میدان جانبازان تا مرکز شهر ممنوع و مسیر جایگزین جهت عبور به سمت رامهرمز بلوار مدرس ، خیابان شهرداری ، خیابان امامت میباشد ، از ساعت ۷ صبح تا ۲۲ شب حد فاصل میدان معلم تا میدان امام خمینی(ره) ممنوع و مسیر جایگزین به سمت ایذه و اهواز خیابان امامت ، خیابان شهرداری ، بلوار مدرس است و محدودیت از خیابان مطهری به تقاطع امام خمینی(ره) نیز محدودیت وجود دارد.

رئیس پلیس راهور شهرستان ادامه داد: مسیر شهر باغملک به روستاهای ابوالعباس در ساعات محدودیت از جاده روبروی اداره راه است و با توجه به بنرهای نصب شده در سطح شهر و تمامی مسیرها ، کامیون داران ملزم به رعایت قانون هستند.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۰۱۱۰۰۴۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *