اخبار داغ

حذف دفترچه های کاغذی بیمه سلامت از ابتدای دی ماه

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تجهیز نیوز، عنوان کرد: از اول دی‌ماه تمامی نسخ بیمه سلامت در تمام مراکز درمانی، الکترونیکی نوشته می‌شود و این موضوع توسط معاون سیاسی اجتماعی استانداری به فرمانداری‌های استان خوزستان ابلاغ شده است. علی خسروی در نشست […]

اشتراک گذاری
28 آذر 1400
87 بازدید
کد مطلب : 139837

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تجهیز نیوز، عنوان کرد: از اول دی‌ماه تمامی نسخ بیمه سلامت در تمام مراکز درمانی، الکترونیکی نوشته می‌شود و این موضوع توسط معاون سیاسی اجتماعی استانداری به فرمانداری‌های استان خوزستان ابلاغ شده است.

علی خسروی در نشست نسخه‌نویسی الکترونیکی در استانداری با اعلام اجرای موفقیت آمیز بالای ۹۰ درصد تولید نسخ الکترونیک در استان اظهار کرد: این موفقیت حاصل تلاش همکاران در مجموعه بیمه سلامت در جهت ارتقاء سطح سلامت و ارائه خدمات شایسته به بیمه شدگان تحت پوشش سلامت در استان دانست.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن حذف کامل دفترچه های کاغذی بیمه سلامت، هماهنگی های لازم با مسئولان بلندپایه استانی و دستگاههای مرتبط با حوزه درمان در استان جهت حمایت و پشتیبانی لازم در خصوص تعامل و هم افزایی با این دستگاه انجام شده است.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان یاد آور شد: بیمه سلامت استان از سال ۹۷ با وجود کمی و کیفی بسترهای لازم در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک، زیر ساخت های لازم برای اجرای موفقیت آمیز این پروژه فراهم و آماده کرد.
خسروی ادامه داد: از اول دی‌ماه تمامی نسخ در تمام مراکز درمانی، الکترونیکی نوشته می‌شود و این گام بلندی در توسعه نظام سلامت استان در جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به بیمه شدگان عزیز است.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان خاطر نشان کرد: بیمه سلامت با فراهم کردن زیرساخت‌ها در تمام موسسات درمانی طرف قرارداد و ایجاد فضای عمومی، در اول دی‌ماه برای اجرا شدن این موضوع آمادگی کامل را دارد.
وی در پایان تصریح کرد: دریافت هر گونه هزینه مالی نیز در این خصوص ممنوع است.

کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۰۹۲۸۰۲۳۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *