اخبار داغ

داوران جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ در احکامی جداگانه هیات داوران این دوره از جشنواره را منصوب کرد. علی بازگیر دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ در احکامی جداگانه علی اوسیوند، فرهاد قائمیان و نادر […]

اشتراک گذاری
21 آذر 1400
119 بازدید
کد مطلب : 139268

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ در احکامی جداگانه هیات داوران این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

علی بازگیر دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ در احکامی جداگانه علی اوسیوند، فرهاد قائمیان و نادر برهانی مرند را به عنوان هیات داوران این دوره از جشنواره منصوب کرد.

علی اوسیوند متولد ۱۳۳۶ در مسجد سلیمان، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون، فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی نمایش از دانشکده تربیت مدرس و داور جشنواره های مختلف تئاتر در سطح کشور است.

فرهاد قائمیان متولد ۱۳۴۴ در اردبیل. بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون. بازی در بیش از ده ها فیلم سینمایی، سریال تلویزیونی و تئاترهای صحنه ای و داوری جشنواره های مختلف تئاتر در سطح کشور از فعالیت های شاخص وی به شمار می رود.

نادر برهانی‌مرند متولد ۱۳۴۹ در مرند. نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشکده هنر است. عضو شورای عالی تئاتر فجر و دبیر دو دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر و داوری جشنواره های مختلف تئاتر از جمله فعالیت های وی است.

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ با حضور ۸ گروه نمایشی از استان های کرمانشاه، قزوین، فارس، مرکزی، لرستان و خوزستان از ۲۰ تا ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰ در مجموعه تالار خورشید اندیمشک با هم به رقابت می پردازند.

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ به دبیری علی بازگیر از ۲۰ تا ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰ در شهرستان اندیمشک برگزار می شود.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۰۹۲۱۰۰۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *