اخبار داغ

رسیدن به افتخارات از مسیر امنیت امکان پذیر است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از قلم ماندگار، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت مساله امنیت و آرامش در کشور توضیح داد: مسیر صعود به قله افتخارات بشریت از مسیر امنیت عبور می کند و بدون امنیت انجام هیچ کاری ممکن نیست. حجت […]

اشتراک گذاری
13 آبان 1400
150 بازدید
کد مطلب : 136830

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از قلم ماندگار، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت مساله امنیت و آرامش در کشور توضیح داد: مسیر صعود به قله افتخارات بشریت از مسیر امنیت عبور می کند و بدون امنیت انجام هیچ کاری ممکن نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز پنجشنبه در دومین کنگره ملی شعر گمنامی که با هدف تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج) در ماهشهر در حال برگزاری است با اشاره به آیین ترحیم و تشییع  شهید سلیمانی بیان کرد: هیچ تشییعی همچون تشییع شهید سلیمانی نبود و علت این اتفاق. مهم بودن حاج قاسم نزد مردم بود چرا که مردم امنیت را در سایه حاج قاسم می‌دیدند.

وی امنیت امروز کشور را مرهون رهنمون‌های مقام معظم رهبری و خون شهدا دانست و گفت: در ایجاد امنیبت مولفه‌های گوناگونی در کنار هم قرار می‌گیرند تا ما احساس امنیت داشته باشیم.

وی گفت: یکی از این مولفه های مهم  وفاق و هماهنگی ملی است و اگر دسته ای در میدان باشند و دسته دیگر نباشند  امنیت اتفاق نمی‌افتد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان مشارکت عمومی، ساماندهی اقتصادی، اقتدار نظامی و دفاعی، قانونگذاری و قانون مداری، گسترش و تعمیق معارف دینی، جنبش نرم افزاری و تولید علم  را مجموعه‌ای از عوامل مهم در ایجاد و استقرار امنیت عنوان کرد.

وی ادامه داد: اما هر کدام از ما در هر جایگاه و لباسی سهمی در امنیت داریم و  شاعران و ادیبان کشور نیز بخش مهمی از افراد هستند که در ایجاد امنیت سهم ویژه ای دارند.

امام جمعه اهواز گفت: به عنوان مثال اگر به  هشت سال دفاع مقدس نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که هنرِ شعر و حماسه چقدر مهم بوده است.

وی گفت: حاج صادق آهنگران با یک بیت شعر توانست تحرک بسیار خوبی در میان رزمندگان به وجود بیاورد.

موسوی فرد بر ضرورت تشکیل کارگروهی در حوزه شعر از سوی شاعران استان تاکید کرد و گفت: از این طریق می توان در راستای ایجاد امنیت محتوای لازم را تولید کرد.

دومین کنگره ملی شعر گمنامی با هدف تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج) روز پنجشنبه در ماهشهر با حضور جمعی از شعرا و مسوولان خوزستان شروع به کار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *