اخبار داغ

بهبود و ارتقای شبکه دیتای خانگی مشترکان در شهرهای مسجدسلیمان، لالی و قلعه خواجه

با انجام عملیات فنی و برقرار کردن یک لینک ۱۰ گیگا بایت جدید بر بستر سیستم انتقال، شبکه دیتای اینترنت پهن مشترکان خانگی در شهرهای مسجدسلیمان، لالی و قلعه خواجه بهبود و ارتقا یافت. به گزارش تجهیز نیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، استفاده از خدمات و شبکه های مخابراتی برای سلامت، […]

اشتراک گذاری
11 آبان 1400
49 بازدید
کد مطلب : 136634

با انجام عملیات فنی و برقرار کردن یک لینک ۱۰ گیگا بایت جدید بر بستر سیستم انتقال، شبکه دیتای اینترنت پهن مشترکان خانگی در شهرهای مسجدسلیمان، لالی و قلعه خواجه بهبود و ارتقا یافت.

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، استفاده از خدمات و شبکه های مخابراتی برای سلامت، آموزش، اقتصاد و دیگر فعالیت های اجتماعی مردم امری ضروری و اجتناب ناپذیر شده است، در راستای پایداری شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به منظور جلب رضایت مندی، عملیات بهبود و ارتقای اینترنت پهن Adsl خانگی در شهرستان های مسجد سلیمان، لالی و قلعه خواجه در دستور کار مخابرات منطقه قرار گرفت.


باتلاش گسترده کارشناسان حوزه شبکه مخابرات منطقه خوزستان عملیات ارتقای شبکه دیتای مشترکان در این شهرستان ها با برقرار کردن یک لینک GE جدید( ۱۰ گیگا بایت) بر بستر سیستم انتقال و با افزایش پهنای باند بین مراکز تلفن شهید مطهری مسجدسلیمان و امام خمینی (ره) دزفول انجام شد.
با زیاد شدن پهنای باند و بهبود و ارتقای شبکه دیتا، مشترکان اینترنت adsl خانگی و مشتریان تجاری در این شهرستانها از خدمات با کیفیت مطلوب و افزایش سرعت تبادل اطلاعات دیتا بهره مند شدند.

گفتنی است؛ مخابرات منطقه خوزستان بااستفاده از ظرفیت موجود و تلاش و توان تخصصی کارکنان خود و در راستای اهداف شرکت مخابرات ایران در توسعه ارتباطات و استفاده بهینه شهروندان گام های مؤثری برداشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *