اخبار داغ

سومین جلسه مشاوره کارگاهی برای فعالان و صاحبان کارگاه های تولیدی و صنفی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین), سومین جلسه مشاوره کارگاهی برای فعالان و صاحبان کارگاه های تولیدی و صنفی با حضور نمایندگان شرکت های آب پاک سازان و آسانای مسجدسلیمان در اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان برگزار شد . در این جلسه ضیاء صباغ معاون تعهدات […]

اشتراک گذاری
11 آبان 1400
99 بازدید
کد مطلب : 136625

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین), سومین جلسه مشاوره کارگاهی برای فعالان و صاحبان کارگاه های تولیدی و صنفی با حضور نمایندگان شرکت های آب پاک سازان و آسانای مسجدسلیمان در اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان برگزار شد .

در این جلسه ضیاء صباغ معاون تعهدات بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور کارفرمایان اظهار داشت : سال ۱۴۰۰ به فرموده مقام معظم رهبری سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی هاست و سازمان تامین اجتماعی به منظور کشف موانع و پشتیبانی از کارگاه ها و شرکت های تولیدی اقدام به تشکیل جلسات مشاوره کارگاهی نموده است . تشکیل این جلسات موجب کشف مسائل و مشکلات کارفرمایان و حل آن توسط سازمان تامین اجتماعی می شود . ضیاء صباغ افزود : با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، با کم کردن تعداد مدعوین ، تعداد برگزاری جلسات را افزایش خواهیم داد. در انتهای این جلسه قاسم احمدی رئیس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین طرح ۳۰۷۰ ، سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی ، سامانه ارتباطات مردمی crm و سامانه تلفنی۱۴۲۰ را برای حضار معرفی و تشریح کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *