اخبار داغ

کاشت گیاهان دارویی توسط بانوان عشایر شهرهای گتوند و شوشتر

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مسئول امور بانوان امور عشایر از طرح جدیدی باعنوان کاشت گیاهان دارویی توسط بانوان عضو صندوقهای خردزنان عشایر در شهرهای گتوند و شوشتر خبر داد . سرکار خانم کیخسروی در این رابطه گفت : باهماهنگیهای صورت گرفته, برای اولین بار در طرحی مشترک […]

اشتراک گذاری
10 آبان 1400
351 بازدید
کد مطلب : 136446

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مسئول امور بانوان امور عشایر از طرح جدیدی باعنوان کاشت گیاهان دارویی توسط بانوان عضو صندوقهای خردزنان عشایر در شهرهای گتوند و شوشتر خبر داد .

سرکار خانم کیخسروی در این رابطه گفت : باهماهنگیهای صورت گرفته, برای اولین بار در طرحی مشترک توسط امورعشایر و کشت و صنعت شهید باغبانی , بانوان عضو صندوقهای خردزنان عشایر شهرهای کتوند و شوشتر با حمایتهای ویژه دولتی اقدام به کشت گیاهان دارویی خواهند نمود.

کیخسروی ادامه داد : در این طرح, زمینی به مساحت ۵ هکتار بصورت پایلوت برای کاشت گیاهان دارویی در نظر گرفته شده که در اختیار بانوان عضو صندوقهای خردزنان امورعشایر قرار میگیرد و محصول تولیدی نیز توسط اتحادیه تعاونیهای عشایری استان خوزستان از آنها به صورت تضمینی خریداری میشود.

وی ضمن تشکر از مساعدتهای دکتر ییلاق, رییس اداره بهسازی ,مهندس عباسی, مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای عشایری خوزستان و مدیرعامل کشت و صنعت شهیدباغبانی اظهار امیدواری کرد بتوانیم با حمایتهای این عزیزان, الگویی نوین برای همه بانوان استان ایجادکنیم که با توسعه کشت گیاهان دارویی به درامدزایی و پویایی برسند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *