اخبار داغ

نقش بی بدیل صدا و سیمای خوزستان در اطلاع رسانی خدمات بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از قلم ماندگار، روز یکشنبه هفتم شهریور ماه حسین جعفرخادم مدیر صندوق بیمه اجتماعی با مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد. جعفرخادم در این نشست گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی […]

اشتراک گذاری
09 شهریور 1400
95 بازدید
کد مطلب : 119228

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از قلم ماندگار، روز یکشنبه هفتم شهریور ماه حسین جعفرخادم مدیر صندوق بیمه اجتماعی با مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

جعفرخادم در این نشست گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی و نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی در سال ۸۴ تشکیل شد و تاکنون حدود دو میلیون خانوار از جامعه هدف را تحت پوشش قرار داده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان با بیان اینکه ۲ سوم حق بیمه اعضا را دولت و یک سوم حق بیمه را بیمه شدگان پرداخت می کنند، خواستار همکاری صدا و سیمای استان جهت اطلاع رسانی به جامعه هدف شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان نیز خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر را برای جامعه هدف ارزشمند برشمرد و گفت: آماده همکاری با صندوق بیمه اجتماعی استان هستیم و از ظرفیت رادیو، بخش های خبری سیما و برنامه های مشارکتی جهت اطلاع رسانی به کشاورزان، روستاییان و عشایر استان استفاده خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *