اخبار داغ

مهندس کاویان: همه فرآیندهای تعمیرات بصورت آنلاین راهبری می شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از سامانه جامع نگهداری و تعمیرات (نت) که توسط شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب توسعه یافته است، در نخستین تجربه ی عملیاتی شدن، به صورت کامل در ۲۹ واحد صنعتی و ستاد مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون استقرار یافت. به گزارش روابط عمومی […]

اشتراک گذاری
30 تیر 1400
198 بازدید
کد مطلب : 79064

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از سامانه جامع نگهداری و تعمیرات (نت) که توسط شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب توسعه یافته است، در نخستین تجربه ی عملیاتی شدن، به صورت کامل در ۲۹ واحد صنعتی و ستاد مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون استقرار یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مدیرعامل این شرکت ضمن ابراز خرسندی از ره آورد به کارگیری این سامانه به نفع محیط زیست و افزایش ایمنی نیروی انسانی با کاهش چشمگیر مصرف کاغذ و هزینه های تردد خودرویی، گفت: این سامانه ی تحت وب کلیه فعالیت های صدور و پیگیری درخواست کارهای تعمیراتی و گزارش گیری از اقدامات صورت گرفته را به صورت برخط مدیریت می کند.

مهندس حمید کاویان افزود: ۲۰۰ نفر ساعت آموزش مرتبط برای راهبری این سامانه ارائه شد و در حال حاضر با وارد سازی ۲۳ هزار قلم از اقلام تجهیزات فرآیندی، ۱۸۰ کابر در سراسر گستره ی ستاد و عملیات شرکت، نگهداری و تعمیرات دارایی های فیزیکی سازمان را در کوتاهترین زمان ممکن و کمترین هزینه مدیریت می کنند.

وی این اقدام مناطق نفتخیز جنوب را گامی بلند در راستای بهبود عملکرد و روزآمد سازی استانداردها و فرآیند های جاری سازمان دانست و یادآور شد: راه اندازی و استقرار کامل “نت” تنها در سه ماه به انجام رسید که علاوه بر کاهش چشمگیر ریسک تردد برای کارکنان، باعث می شود که در تکمیل مسئولیت خود نسبت به محیط زیست نیز یک “گام به جلو” دیگر برداشته و در نهایت، سلامت بیش از پیش تجهیزات، ماشین آلات و تاسیسات سازمان را تضمین نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *