اخبار داغ

مناظره سوم متفاوت است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، احسان قاضی‌زاده نماینده شورای نظارت بر صداوسیما در کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات: مناظرات ۴۰ درصد مخاطب داشته است؛ این میزان مخاطب با حد انتظارمان فاصله دارد. ما در مناظره اول یک پیک مشارکت زدیم برای ما راضی‌کننده بود اما روی مناظره دوم برآوردمان این است که نتواسته انقدر […]

اشتراک گذاری
21 خرداد 1400
156 بازدید
کد مطلب : 54179

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، احسان قاضی‌زاده نماینده شورای نظارت بر صداوسیما در کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات:

مناظرات ۴۰ درصد مخاطب داشته است؛ این میزان مخاطب با حد انتظارمان فاصله دارد.

ما در مناظره اول یک پیک مشارکت زدیم برای ما راضی‌کننده بود اما روی مناظره دوم برآوردمان این است که نتواسته انقدر تاثیرگذار باشد.

برای اینکه در مناظره سوم تغییری پیش بیاید جلسه خواهیم داشت.

مناظره سوم درباره مشکلات مردم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *