مناظره سوم متفاوت است
به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، احسان قاضیزاده نماینده شورای نظارت بر صداوسیما در کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات: مناظرات ۴۰ درصد مخاطب داشته است؛ این میزان مخاطب با حد انتظارمان فاصله دارد. ما در مناظره اول یک پیک مشارکت زدیم برای ما راضیکننده بود اما روی مناظره دوم برآوردمان این است که نتواسته انقدر […]
به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، احسان قاضیزاده نماینده شورای نظارت بر صداوسیما در کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات:
مناظرات ۴۰ درصد مخاطب داشته است؛ این میزان مخاطب با حد انتظارمان فاصله دارد.
ما در مناظره اول یک پیک مشارکت زدیم برای ما راضیکننده بود اما روی مناظره دوم برآوردمان این است که نتواسته انقدر تاثیرگذار باشد.
برای اینکه در مناظره سوم تغییری پیش بیاید جلسه خواهیم داشت.
مناظره سوم درباره مشکلات مردم خواهد بود.
دیدگاهتان را بنویسید