تمدید فرصت طراحی برند تهران تا ۱۵ اردیبهشت
به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، از این مرکز، مسیر توسعه تهران در سالهای گذشته بر مبنای اقتضائات بر مدار توسعه فیزیک و کالبد شهر بوده است و در دوره جدید، توسعه کیفی و پایدار شهر در دستور کار قرار گرفته است. همچنین در این دوره تغییر رویکرد از توسعه صرف کالبد شهر، به سمت […]
به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، از این مرکز، مسیر توسعه تهران در سالهای گذشته بر مبنای اقتضائات بر مدار توسعه فیزیک و کالبد شهر بوده است و در دوره جدید، توسعه کیفی و پایدار شهر در دستور کار قرار گرفته است. همچنین در این دوره تغییر رویکرد از توسعه صرف کالبد شهر، به سمت توسعهی فرهنگی و ایجاد «شهری برای همه» با تاکید بر پایداری اجتماعی- فرهنگی، نیل به حکمروایی خوب شهری، توسعه پایدار محیط زیست شهری، ارتقای هوشمندی شهری و بسترسازی برای استقرار نظام نوآوری، افزایش تابآوری شهری و نیل به دیپلماسی شهری اثربخش، افقهای تازهای را پیش رو ترسیم کرده است.
این ارزش ها در مسیر برندسازی میتواند تبدیل به مزیتهای ملموس و مؤثر برای مخاطبان هدف شوند و از طریق ابزارها و راهبردهای منسجم ارتباطی به جامعه هدف انتقال یابند به نحوی که برای شهر، شهروندان، و کلیهی ذینفعان، خلق ارزش کند.
براین اساس پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، و همراستا با راهبرد شهرهای برجسته و پیشرو در سطح بین المللی، شهرداری تهران پروژهی «طراحی و تدوین نشان برتر شهر تهران» را در دستور کار قرار داده و در تلاش است با مشارکت حداکثری نخبگان، صاحبنظران و نهادهای مسئول، این امر مهم را به نحو مطلوب به سرانجام رساند.
دیدگاهتان را بنویسید