اخبار داغ

تمدید فرصت طراحی برند تهران تا ۱۵ اردیبهشت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، از این مرکز، مسیر توسعه تهران در سال‌های گذشته بر مبنای اقتضائات بر مدار توسعه فیزیک و کالبد شهر بوده است و در دوره جدید، توسعه کیفی و پایدار شهر در دستور کار قرار گرفته است. همچنین در این دوره تغییر رویکرد از توسعه صرف کالبد شهر، به سمت […]

اشتراک گذاری
20 فروردین 1400
276 بازدید
کد مطلب : 42533

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، از این مرکز، مسیر توسعه تهران در سال‌های گذشته بر مبنای اقتضائات بر مدار توسعه فیزیک و کالبد شهر بوده است و در دوره جدید، توسعه کیفی و پایدار شهر در دستور کار قرار گرفته است. همچنین در این دوره تغییر رویکرد از توسعه صرف کالبد شهر، به سمت توسعه‌ی فرهنگی و ایجاد «شهری برای همه» با تاکید بر پایداری اجتماعی- فرهنگی، نیل به حکمروایی خوب شهری، توسعه پایدار محیط زیست شهری، ارتقای هوشمندی شهری و بسترسازی برای استقرار نظام نوآوری، افزایش تاب‌آوری شهری و نیل به دیپلماسی شهری اثربخش، افق‌های تازه‌ای را پیش رو ترسیم کرده است.

این ارزش ها در مسیر برندسازی می‌تواند تبدیل به مزیت‌های ملموس و مؤثر برای مخاطبان هدف شوند و از طریق ابزارها و راهبردهای منسجم ارتباطی به جامعه هدف انتقال یابند به نحوی که برای شهر، شهروندان، و کلیه‌ی ذینفعان، خلق ارزش کند.

براین اساس پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، و هم‌راستا با راهبرد شهرهای برجسته و پیشرو در سطح بین المللی، شهرداری تهران پروژه‌ی «طراحی و تدوین نشان برتر شهر تهران» را در دستور کار قرار داده و در تلاش است با مشارکت حداکثری نخبگان، صاحب‌نظران و نهادهای مسئول، این امر مهم را به نحو مطلوب به سرانجام رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *