اخبار داغ

دعوت رسمی روسیه از دولت عراق برای شرکت در نشست «روند آستانه»

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه عراق امروز یکشنبه اعلام کرد که «نزار الخیرالله» قائم مقام وزارت خارجه عراق با «ماکسیم ماکسیموف» سفیر روسیه در بغداد دیدار و دعوت رسمی این کشور برای شرکت به عنوان ناظر در نشست «روند آستانه» را دریافت کرد. بر […]

اشتراک گذاری
27 بهمن 1399
66 بازدید
کد مطلب : 27044

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه عراق امروز یکشنبه اعلام کرد که «نزار الخیرالله» قائم مقام وزارت خارجه عراق با «ماکسیم ماکسیموف» سفیر روسیه در بغداد دیدار و دعوت رسمی این کشور برای شرکت به عنوان ناظر در نشست «روند آستانه» را دریافت کرد.

بر پایه این گزارش، پانزدهمین نشست روند آستانه قرار است روزهای ۱۶ و ۱۷ فوریه (۲۸ و ۲۹ بهمن ماه) سال جاری در شهر سوچی روسیه برگزار شود و در آن تحولات امنیتی، سیاسی و انسانی در سوریه مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد..

الخیر الله و ماکسیموف در دیدار روز یکشنبه پیرامون مسائل مختلف بین‌المللی و منطقه‌ای مورد توجه دو کشور بحث و گفتگو کردند.

دو طرف در این دیدار بر نزدیکی دیدگاه‌های عراق و روسیه درباره راه‌های حل و فصل بحران سوریه و لزوم ایجاد یک راهکار سیاسی از طریق برقراری دوباره اعتماد بین سوری‌ها با گرایش‌های مختلف و بدون دخالت‌های خارجی تأکید کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *