اخبار داغ

گوگل روی توسعه برنامه جدیدی برای حفظ بهتر حریم خصوصی کاربران کار می کند

گوگل نیز پس از اپل سعی دارد تا از حریم خصوصی کاربران حمایت کرده و از رهگیری کاربران توسط اپلیکیشن ها جلوگیری کند. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، گوگل روی قابلیت جدیدی برای اندروید کار می کند تا بتواند از رهگیری کاربران توسط اپلیکیشن های سیستم عامل جلوگیری کند. البته گوگل هنوز توسعه این قابلیت را […]

اشتراک گذاری
19 بهمن 1399
76 بازدید
کد مطلب : 25283

گوگل نیز پس از اپل سعی دارد تا از حریم خصوصی کاربران حمایت کرده و از رهگیری کاربران توسط اپلیکیشن ها جلوگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، گوگل روی قابلیت جدیدی برای اندروید کار می کند تا بتواند از رهگیری کاربران توسط اپلیکیشن های سیستم عامل جلوگیری کند. البته گوگل هنوز توسعه این قابلیت را به طور جدی آغاز نکرده و ممکن است توسعه آن زمان بر باشد. پیش از این اپل نیز در بروز رسانی آیفون ابزار جدیدی را رونمایی کرد که از طریق آن رهگیری اپلیکیشن به کاربران اطلاع رسانی شده و از طریق آن حریم خصوصی کاربران حفاظت خواهد شد.

گوگل برای کار با توسعه دهندگان همواره حفظ حریم خصوصی کاربران را مدنظر قرار داده است. پیش از این نیز بارها عنوان شده بود که گوگل تلاش دارد تا یک اکوسیستم سالم بین توسعه دهندگان و کاربران ایجاد کند که علاوه بر نیازهای مالی تبلیغ دهندگان حریم خصوصی برای کاربران حفظ شود. درآمد شرکت گوگل از بخش تبلیغات دیجیتال سالانه بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار بوده و این شرکت قصد دارد به هدف قرار دادن کاربران اندرویدی برای تبلیغات ادامه دهد.

منبع : techna.news

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *