اخبار داغ

نمایشگاه نفت؛ فرصتی برای ارائه توانمندی داخلی

نمایشگاه محل ارائه توانمندی‌های صنعتی، فرهنگی، علمی و پژوهشی و نماد خودکفایی و خوداتکایی است. با توجه به شعار نمایشگاه امسال که نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی است به‌طور یقین برگزارکنندگان تلاش دارند در زمینه اطلاع‌رسانی، بازارسازی و بازاریابی کمک شایانی در مبحث رشد تولید و دستاوردهای آن ایفاد کنند. نمایشگاه تخصصی نفت از […]

اشتراک گذاری
04 بهمن 1399
288 بازدید
کد مطلب : 21414

نمایشگاه محل ارائه توانمندی‌های صنعتی، فرهنگی، علمی و پژوهشی و نماد خودکفایی و خوداتکایی است. با توجه به شعار نمایشگاه امسال که نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی است به‌طور یقین برگزارکنندگان تلاش دارند در زمینه اطلاع‌رسانی، بازارسازی و بازاریابی کمک شایانی در مبحث رشد تولید و دستاوردهای آن ایفاد کنند.

نمایشگاه تخصصی نفت از رویدادهای بزرگ اقتصادی تجاری است که افزون بر دو دهه توانسته جایگاه خود را در تقویم نمایشگاهی کشور تثبیت کند و همواره با اقبال صنعتگران و سازندگان در حوزه نفت روبه‌رو بوده است.

گسترش فعالیت‌های بخش بالادستی صنعت نفت و توسعه روز افزون تأسیسات در بخش‌های پایین‌دستی فرصت مغتنمی برای توسعه کسب‌وکار، تولید کالا و تجهیزات کاربردی این صنعت ایجاد کرده و در این راستا وزارت نفت با حمایت از سازندگان و صنعتگران داخلی زمینه دستیابی به طراحی و دانش فنی ساخت بخش عمده‌ای از قطعات و تجهیزات را فراهم آورده که برگزاری نمایشگاه تخصصی نفت نقش سازنده و مهمی در معرفی توانمندی‌های سازندگان، شناخت نیازهای مجموعه‌های صنعت و هم‌افزایی و رایزنی‌های مؤثر و مستمر میان متخصصان و دست‌اندرکاران خواهد داشت.

بی‌شک نمایشگاه بیست‌وپنجم نفت در مدت برپایی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با تأکید بر کاربست پروتکل‌های بهداشتی مربوط به بیماری کووید-۱۹، فرصت مناسبی برای صنعتگران، سازندگان و تامین کنندگان بزرگ کالا و خدمات مرتبط با صنعت نفت و شرکت‌های نفتی مهیا می‌کند تا در همکاری هدفمند به تبادل تجربه‌ها و تخصص برای بومی‌سازی با نگرش اولویت بخشی به کیفیت کالای تولیدی همسو با کمیت گام‌های پرشتاب بردارند.

جهانگیر پورهنگ

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *