اخبار داغ

نخستین نمایشگاه مجازی ایران پلاست برگزار می‌شود

هم‌زمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، نخستین نمایشگاه مجازی در تاریخ نمایشگاهی ایران پلاست، به‌مدت دو هفته برگزار می‌شود. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، نمایشگاه مجازی یا نمایشگاه آنلاین، بهره‌برداری از یک بستر دیجیتالی و اینترنتی، برای معرفی ماشین‌آلات، مواد اولیه، محصولات، خدمات و ظرفیت‌های شرکت‌های […]

اشتراک گذاری
02 بهمن 1399
153 بازدید
کد مطلب : 21210

هم‌زمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، نخستین نمایشگاه مجازی در تاریخ نمایشگاهی ایران پلاست، به‌مدت دو هفته برگزار می‌شود.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، نمایشگاه مجازی یا نمایشگاه آنلاین، بهره‌برداری از یک بستر دیجیتالی و اینترنتی، برای معرفی ماشین‌آلات، مواد اولیه، محصولات، خدمات و ظرفیت‌های شرکت‌های مختلف است. این بستر فرصت خوبی برای جبران محدودیت‌هایی است که شرایط ویژه همه‌گیری کرونا در دنیا و البته در ایران، از جمله سفرهای بین‌جاده‌ای برای حضور در نمایشگاه ایران پلاست و مذاکرات رودرروی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان در نمایشگاه چهاردهم ایران پلاست ایجاد کرده است.

هر چند در ادوار گذشته هم بخش نمایشگاه مجازی در سایت ایران پلاست وجود داشته است، اما این پلتفرم امسال با امکانات و ظرفیت‌های کاملا منطبق بر استانداردهای برگزاری نمایشگاه به‌صورت آنلاین به‌روزرسانی شده و در اختیار غرفه‌داران و بازدیدکنندگان قرار گرفته است. در واقع زمینه معرفی شرکت‌ها، بارگذاری فایل‌ها، فضای اختصاصی گفت‌وگو با مدیران شرکت‌ها و مسئولان غرفه‌ها با گرافیکی زیبا و دسترسی آسان از ویژگی‌های نمایشگاه مجازی در دوره اخیر است.

یکی دیگر از امتیازهای متفاوت این نمایشگاه آنلاین نسبت به نمایشگاه‌های مشابه مجازی، امکان برقراری تماس از طریق ارسال پیام، گفت‌وگوی صوتی و تصویری و امکان برقراری نشست‌های آنلاین با حضور چند نفر است. برگزاری نشست‌ها و همایش‌های معرفی محصولات و خدمات و ارائه آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای شرکت‌ها به‌صورت آنلاین هم در این بستر مهیاست.

نکته مهم دیگر دباره این نمایشگاه مجازی، امکان معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های حاضر و همچنین معرفی فرصت‌های شغلی است که می‌تواند برای بازدیدکنندگان جذابیت ویژه و جدیدی در فرآیند برگزاری نمایشگاه تلقی شود.

از آنجا که هدف از برگزاری نمایشگاه آنلاین، ایجاد ظرفیت‌های بیشتر برای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه فیزیکی بوده، در این نمایشگاه فقط شرکت‌هایی که در نمایشگاه فیزیکی ثبت‌نام کرده‌اند، امکان حضور و ثبت نام دارند، البته برای شرکت‌های خارجی که به هر دلیل حضور در نمایشگاه برای آنها میسر نشده، امکان مشارکت در نمایشگاه مجازی فراهم شده است.

پیش‌بینی می‌شود با توجه به شرایط ویژه همه‌گیری کرونا و افزون بر آنچه به آن اشاره شد، محدودیت‌های حضور بازدیدکنندگان که تنها از طریق داشتن دعوت‌نامه می‌توانند در محل نمایشگاه حضور یابند، نمایشگاه آنلاین با ظرفیت‌های ویژه خود بسیار مورد اقبال قرار بگیرد.

نمایشگاه مجازی ۲۴ ساعته روی همه ابزارهای اتصال به اینترنت در قالب دسکتاپ و گوشی‌های تلفن همراه به‌سادگی و از هر نقطه‌ای از جهان قابل دسترسی است و علاقه‌مندان می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند. البته بدیهی است که به دلیل تفاوت‌های زمانی و جغرافیایی، ساعات امکان پاسخگویی آنلاین شرکت‌ها بسته به سیاست‌های مربوطه تعریف و به مخاطبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نمایشگاه مجازی ایران پلاست به‌منظور بهره‌برداری بهتر شرکت‌ها و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی هم‌زمان با نمایشگاه ایران پلاست از ۱۹ بهمن‌ماه آغاز به‌کار می‌کند و به‌مدت ۱۵ روز ادامه خواهد داشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *