لوگو و شعار جدید کیا موتورز معرفی شد؛ «حرکت الهامبرانگیز» برای عصر خودروهای برقی
شرکت کیا با رونمایی از کانسپت جذاب Imagine در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ سر و صدای بسیار زیادی بر پا کرد. در کنار طراحی خاص و برخی قابلیتهای منحصر بفرد، این کانسپت به جای لوگوی همیشگی کمپانی، حامل لوگویی جدید و متفاوت بود. وقتی این لوگو اواخر سال ۲۰۱۹ در وبسایت مربوط به اطلاعات حقوق […]
شرکت کیا با رونمایی از کانسپت جذاب Imagine در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ سر و صدای بسیار زیادی بر پا کرد. در کنار طراحی خاص و برخی قابلیتهای منحصر بفرد، این کانسپت به جای لوگوی همیشگی کمپانی، حامل لوگویی جدید و متفاوت بود. وقتی این لوگو اواخر سال ۲۰۱۹ در وبسایت مربوط به اطلاعات حقوق معنوی کره (KIPRIS) نیز مشاهده شد، زمزمههای مربوط به تغییر استراتژی کیا قوت گرفت.
سرانجام اکتبر ۲۰۲۰ کیا رسما تایید کرد از ژانویه ۲۰۲۱ با لوگوی جدید به فعالیتهای خود ادامه داد. خودروساز کرهای این تغییر لوگو را به عنوان بخشی از تغییراتی که در ماهیت برند انجام خواهد شد، اعلام کرده است.
تغییر استراتژی یا ماهیت کیا که از آن با نام پروژه Plan S یاد میشود، با عوض شدن شعار کمپانی نیز همراه خواهد بود. پیشتر این شرکت معروف برای ایرانیان با شعار « The Power to Surprise» (به معنای قدرتی برای شگفتزده کردن) فعالیت میکرد، ولی از این به بعد شعار آن «Movement that Inspires» (به معنای حرکتی که الهامبرانگیز است) خواهد بود.
اگر چه پروژه Plan S بر تولید خودروهای برقی تاکید دارد، اما انتظار میرود کادنزا/K7 اولین خودروی تولیدی کیا با نشان جدید باشد. گفته میشود نسل آتی کادنزا، تغییر هویت داده و با نام K8 راهی بازار خواهد شد. این اقدام در راستای ارتقای جایگاه کادنزا و انتقال آن به ردهای بالاتر صورت خواهد گرفت.
بر اساس تازهترین اطلاعات موجود، کیا از اواسط فوریه ۲۰۲۱ سفارشات کادنزای جدید را دریافت خواهد کرد. اگر این امر صحت داشته باشد، نسل بعدی این سدان بزرگ و لوکس باید در هفتههای پیش رو معرفی شود. هنوز مشخص نیست که آیا مثل اپتیما، کیا نام پرچمدار خود را در سایر بازارهای بینالمللی نیز عوض خواهد کرد یا خیر. شاید بدانید نسل کنونی اپتیما مثل سرزمین مادری در ایالات متحده هم با نام K5 به فروش میرسد.
آنطور که مدیرعامل جهانی کیا یعنی هو سونگ سانگ (Ho Sung Song) وعده داده، Plan S این برند را به برندی «پویاتر، خوشاستیلتر و نوآورتر» تبدیل خواهد کرد؛ به گفته وی K8 یا همان نسل آتی کادنزا آغازگر این تحول خواهد بود. شایان ذکر است کانسپت برقی EV نیز که تصاویر آن ضمیمه ابتدای این مطلب شده، برای تولید چراغ سبز گرفته و نسخه خیابانی آن در آینده راهی نمایندگیهای فروش کمپانی کیا خواهد شد.
منبع: دیجیاتو و motor1
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاهتان را بنویسید