اخبار داغ

کشف جزیره ممنوعه‌ای که مملو از مارهای سمی است+عکس

در جای جای این کره خاکی مکان های بسیار زیادی وجود دارد که هرکدام به نحوی داستانی عجیب و غریب در دل خود نهان دارند. برخی از این مکان ها ترسناک و برخی هم بسیار شگفت انگیز و عجیب هستند. مناطق بسیاری در سراسر جهان وجود دارد که سفر کردن به آنها با چالش همراه […]

اشتراک گذاری
09 دی 1399
80 بازدید
کد مطلب : 16873

در جای جای این کره خاکی مکان های بسیار زیادی وجود دارد که هرکدام به نحوی داستانی عجیب و غریب در دل خود نهان دارند. برخی از این مکان ها ترسناک و برخی هم بسیار شگفت انگیز و عجیب هستند.

مناطق بسیاری در سراسر جهان وجود دارد که سفر کردن به آنها با چالش همراه است. در ادامه به تعدادی از مناطق خطرناک و ممنوعه در جهان اشاره خواهیم کرد که امکان سفر کردن به آنها وجود ندارد

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از تراولدن، به گزارش خبرگزاری علم و فناوری و به نقل از تراولدن، از منطقه  در ایالات متحده گرفته تا جزیره‌ای مملو از مار در برزیل، شاید هیچکس در جهان نباید که آرزوی سفر کردن به این مناطق خطرناک را داشته باشد.

مناطق خطرناکی که سفر به آنها ممنوع است!

منطقه «یو.ان بافر» در قبرس: پشت دیواری از سیم‌های خاردار، یک برج مراقبت در یک منطقه وحشتاک درحال مراقبت می‌کند. این منطقه  فرودگاهی است که هواپیماهای قدیمی رها شده آن درحال از بین رفتن است. شمال این منطقه که متعلق به جمهوری مستقل قبرس بود توسط نیروهای ترکیه‌ای اشغال شده و ترکیه آنجا را تصرف می‌کند. در سال ۱۹۷۴ نیروهای ترکیه‌ای به قبرس حمله کردند و درهمین راستا جنگ داخلی میان یونانی‌ها و ترکها را در این منطقه بالا گرفت درنهایت سازمان ملل پس از آتش بس کنترل این منطقه را بدست گرفت.

منطقه ۵۱ در ایالات متحده: امکان ندارد که شما تئوری‌های توطئه‌ای درباره منطقه کاملا کنترل شده ۵۱ نشنیده باشید. این منطقه محافظت شده که در بیابان‌های نوادا قرار دارد، به‌طور کامل از دسترس عموم خارج است، برخی معتقدند که این جایی است  که موجودات فضایی یک بار به آنجا آمده‌اند و یا منطقه‌ای است که ما با آنها ارتباط برقرار می‌کنیم.

جزیره مار در برزیل: در سواحل کشور برزیل یک جزیره بسیار کوچک اما بسیار خطرناک به نام « ایها دا کویمادا گرانده» وجود دارد که معروف به جزیره مارها است. این جزیره خانه صدها هزار مار کشنده و زهرآگین سمی است.

جزیره «سنتینل» شمال در هند: در سواحل میانمار یک جزیره کوچک جنگلی وجود دارد که مردم بومی «سنتینل» در انزوای داوطلبانه از بقیه جهان در آن سکونت دارند. این قبیله به مدت ۶۰ هزار سال است که در این جزیره زندگی می‌کنند و به شدت با جهان خارج و فرهنگ آن مخالف و خود کاملا از دنیای مدرن جدا کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری علم و فناوری

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *