اخبار داغ

راز مونولیت‌هایی که اخیرا کشف شده‌اند چیست؟

منشأ چندین مونولیت مرموز که در نقاط مختلفی از جهان سر بر آورده بودند ظاهراً آشکار شده است پس از آن که گروهی از هنرمندان جسور مسئولیت آن ها را بر عهده گرفته اند. گروهی که از عنوان Most Famous Artist برای خود استفاده می کنند در روزهای اخیر مدعی فروش ای مونولیت ها شده […]

اشتراک گذاری
21 آذر 1399
68 بازدید
کد مطلب : 14026

منشأ چندین مونولیت مرموز که در نقاط مختلفی از جهان سر بر آورده بودند ظاهراً آشکار شده است پس از آن که گروهی از هنرمندان جسور مسئولیت آن ها را بر عهده گرفته اند. گروهی که از عنوان Most Famous Artist برای خود استفاده می کنند در روزهای اخیر مدعی فروش ای مونولیت ها شده اند

معمایی درباره یک تکه آهن عجیبی که در نقاط مختلف نصب شده بود، چند وقتی است مراکز توجه را به خود جلب کرده اما این معما توسط گروهی از نژادپرستان از بین رفت.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری علم و فناوری و IFLScience، چندین مونولیت مختلف در اقصی نقاط جهان به‌ خصوص در آمریکا به شکل عجیبی در مکان‌های مختلف نصب شده بود. نصب‌کنندگان این مونولیت‌ها که به‌نظر بسیاری موجودات فضایی بودند و (یا احتمالا گروهی از هنرمندان ناشناس) در هفته دوم برنامه خود بسیار تنبل شدند چراکه دیگر مونولیت‌ها نه در مناطق دورافتاده بیابانی بلکه اینبار در پیاده‌رو‌های حومه «جوردن غربی» در ایالت یوتا نصب کردند.

نژاد پرستان و یک شیرین‌کاری هنری: معمای مونولیت‌ها به شیوه‌ای خیلی عجیب به پایان رسید

این داستان که یک حواس پرتی جالب از مسائل پیش‌آمده سال ۲۰۲۰ بود، توسط یک گروه افراطی راستگرا به‌طورکلی خراب شد.

در ویدئویی گروهی جوان درحالی که فریاد می‌زنند مسیح پادشاه است، به تخریب یکی از مونولیت‌ها پرداخته و رهبر گروه در مقابل دوربین اعلام کرد: «ما بیگانگان غیرقانونی مکزیکی و خارجی را نمی‌خواهیم. همچنین یکی از آنان این بنای یادبود فلزی را همجنسگرا توصیف کرد.

به‌نظر می‌رسد معمای مونولیت‌ها به پایان رسیده است. اولین مونولیت که در بیابان‌های یوتا یافت شده بود احتمالا کار یک گروه هنری در سال ۲۰۱۵ بوده است اما این گروه هنری به دلیل اتفاق پیش‌ آمده تمام عکس‌های مربوط به این مونولیت‌ها را از صفحه اجتماعی خود حذف کرد.

مونولیت های دیگر که احتمالا کپی‌برداری از آن مونولیت یوتا بودند و به‌تازگی نصب شده‌اند، حال دیگر باید به سراغ کار خود رفته و این بازی را تمام کنند.

اولین مونولیت (فلز یک تکه عمودی) مرموز در ۱۸ نوامبر گذشته در بیابانی در یوتا، ایالات متحده کشف شده در حالی که گروهی از  کارشناسان ایالتی برای شمارش قوچ ها با هلیکوپتر به منطقه سفر کرده بودند. این مونولیت به شکل اسرارآمیزی ۱۹ روز بعد ناپدید شد و شایعاتی در مورد دخالت فرازمینی ها در این موضوع را موجب شد اما چند روز بعد اعلام شد که گروهی از افراد محله آن را برداشته اند زیرا این مونولیت را برای زمین های خود آلوده کننده می دانسته اند.

روز ۲۶ نوامبر نیز یک ساختار فلزی دیگر با همان مشخصات روی تپه ای در رومانی در شهر پیاترا نیمت در شمال شرقی استان نیمت ظاهر شد که آن هم چند روز بعد ناپدید گردید. در حالی که سومین مونولیت مرموز نیز توسط گروهی از کوهنوردان در روز دوشنبه گذشته در آتاسکادرو، کالیفرنیا رویت شده بود، راز این مونولیت های مرموز بیش از پیش باعث گمانه زنی در مورد منشأ آن ها شده بود.

راز این سازه ها در هفته های گذشته نقل محافل در شبکه های اجتماعی شده و برخی علاقمندان به داستان های علمی تخیلی و تئوریسین ها توطئه گفته بودند که این مونولیت ها توسط موجودات فرازمینی فرستاده شده اند.

منبع: خبرگزاری علم و فناوری

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *