اخبار داغ

بخش صنعت در کشور وضعیت چندان مناسبی ندارد

نماینده آستارا در مجلس با اشاره اینکه وضعیت صنعت کشور چندان خوش نیست، گفت: مسئولان دستگاه‌های متولی از تولیدکنندگان و صنعتگران در حوزه‌های مختلف ویژه حمایت کنند. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از مهر :  غلامرضا مرحبا بعد از ظهر پنج شنبه در جریان بازدید از شهرک صنعتی آستارا در جمع خبرنگاران با […]

اشتراک گذاری
17 آذر 1399
133 بازدید
کد مطلب : 13299

نماینده آستارا در مجلس با اشاره اینکه وضعیت صنعت کشور چندان خوش نیست، گفت: مسئولان دستگاه‌های متولی از تولیدکنندگان و صنعتگران در حوزه‌های مختلف ویژه حمایت کنند.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از مهر :  غلامرضا مرحبا بعد از ظهر پنج شنبه در جریان بازدید از شهرک صنعتی آستارا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احیای واحدهای راکد در شهرک صنعتی آستارا با قوت پیگیری می‌شود، اظهار کرد: ۵۰۰ میلیارد ریال برای احیای هفت واحد راکد در شهرک صنعتی شهرستان مرزی بندر آستارا نیاز است و این امر به صورت کاملاً جدی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت صنعت چندان خوش نیست و باید مسئولان امر در دستگاه‌های متولی از تولیدکنندگان و صنعتگران در حوزه‌های مختلف ویژه حمایت کنند، افزود: شهرک صنعتی شهرستان مرزی بندر آستارا در حال حاضر دارای ۲۱ واحد فعال و نیمه فعال است و هشت واحد نیز در این مجموعه فعال در حال ساخت است و نامناسب بودن راه دسترسی و کمبود زمین برای ساخت واحدهای جدید از جمله مشکلات موجود و مهم در شهرک صنعتی آستارا است.

مرحبا، ادامه داد: راه اندازی فیدر برق برای شهرک صنعتی آستارا به منظور جلوگیری از وارد شدن خسارت به واحدهای تولیدی نیز باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی، گفت: متأسفانه شهرک صنعتی آستارا فاقد تصفیه خانه فاضلاب و تلفن ثابت است.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: تسهیلات بانک‌ها به واحدهای تولیدی با نرخ سود بالا اعطا می‌شود و این امر مشکلاتی را در بازپرداخت تسهیلات برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است.

مرحبا، تصریح کرد: رونق اقتصادی شهرستان مرزی بندر آستارا به عنوان دروازه اقتصادی استان گیلان به نفع کل استان است و انتظار می‌رود سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با همکاری دستگاه‌های متولی برای رفع مشکلات موجود در شهرک صنعتی آستارا همت کنند

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *