اخبار داغ

آتش‌بازی نفتی‌ها در مسجدسلیمان

نفتی‌ها با سه گل سپاهان را آتش زدند. ابراهیم متین‌سیرت در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان توانسند با سه گل حریف نامدار خود سپاهان اصفهان را از پیش رو بردارد و به اولین پیروزی خود در لیگ دست پیدا کند. در این دیدار تیم نفت مسجدسلیمان با تکیه بر جوانان خود […]

اشتراک گذاری
17 آذر 1399
81 بازدید
کد مطلب : 13391

نفتی‌ها با سه گل سپاهان را آتش زدند.

ابراهیم متین‌سیرت

در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان توانسند با سه گل حریف نامدار خود سپاهان اصفهان را از پیش رو بردارد و به اولین پیروزی خود در لیگ دست پیدا کند.

در این دیدار تیم نفت مسجدسلیمان با تکیه بر جوانان خود و استفاده از موقعیت‌های بدست آمده،‌ در دقیقه ۵ با ضربه سر زیبای ساسان حسینی به اولین گل خود دست پیدا کرد. به ثمر نشستن این گل روحیه‌اش باعث شد این تیم در ادامه، بازی روانی از خود به نمایش بگذارد. از طرفی یاران نویدکیا که نمی‌خواستند بازنده میدان لقب بگیرند با حملات گسترده‌ای که بر روی دروازه حریف داشتند، در شرایطی که همه منتظر سوت پایان نیمه اول بودند با گل سجاد شهباز‌زاده نتیجه را به تساوی کشاندند.

با شروع نیمه دوم و روحیه بهتر تیم سپاهان اصفهان، انتظار می‌رفت، این تیم اداره‌ی بازی را در دست گیرد،‌ اما در دقیقه ۶۴ سجاد جعفری مهاجم تند و تیز نفت مسجدسلیمان،‌ از غفلت مدافعان نهایت استفاده را برد و توپ را به تور سپاهان آشنا کرد. یاران نصف جهان که همه چیز را از دست رفته می‌دیدند، یکپارچه حمله شدند و همین امر کافی بود که در آخرین دقیقه وقت اضافه نیمه دوم، مصطفی ناییج‌پور بازیکنی که دقایقی قبل به زمین آمده بود، گل سوم را وارد دروازه حریف کند و آب سردی بر پیکره این تیم بریزد.

کسب این سه امتیاز شیرین خانگی، علاوه بر کاهش استرس بازیکنان و کادر فنی، خودباوری و امید را در تیم نفت‌ مسجدسلیمان تزریق کرد. نفتی‌ها با این برد ۷ امتیازی شدند و خود را تا رده‌های میانی جدول بالا کشیدند.

از نکات حاشیه‌ای ابن دیدار بارش شدید باران و کاهش کیفیت زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی بود.

نفت‌ مسجدسلیمان ششمین هفته لیگ برتر، ۲۲ آذر ماه در خانه حریف تازه لیگ برتر شده‌ی مس رفسنجان به میدان می‌رود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *