اخبار داغ

توزیع بیش از ۵ هزار بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان آغاجاری

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری ۵ هزار و ۳۰۰ بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان روستاها و جوامع محلی همجوار تاسیسات نفتی توزیع کرد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، بهمن بهبهانیان، مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: اداره آموزش این بسته‌های نوشت‌افزار را تهیه […]

اشتراک گذاری
13 مهر 1399
64 بازدید
کد مطلب : 7160

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری ۵ هزار و ۳۰۰ بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان روستاها و جوامع محلی همجوار تاسیسات نفتی توزیع کرد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، بهمن بهبهانیان، مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: اداره آموزش این بسته‌های نوشت‌افزار را تهیه کرده است و با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت مدارس مناطق محروم قرار داده است.

وی افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در کنار وظایف تکلیفی خود در زمینه تولید نفت و گاز، با استفاده از ظرفیت‌های موجود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقدام‌های قابل توجهی را در زمینه آموزش و کمک به مدارس با هماهنگی و مشارکت آموزش و پرورش انجام داده است.

مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری اظهار کرد:‌ همسو با این هدف از ابتدای پارسال تاکنون بیش از ۶۰ دستگاه کولر گازی در اختیار مدارس مناطق محروم در جوار تأسیسات قرار گرفت و در نیمه نخست امسال نیز تعمیر و بازسازی ۹ مدرسه در شهرستان امیدیه و بخش جایزان پایان یافت.

بهبهانیان با اشاره به اهمیت مباحث آموزشی عنوان کرد: هر ساله با توجه به کمبودها و شرایط منطقه، شرکت نفت وگاز آغاجاری کلاس‌های آموزشی کنکور و کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان شهرستان‌های همجوار برگزار می‌کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *