اخبار داغ

نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز دکتر سید فخرالدین طاهرزاده موسویان رئیس نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری گفت : امروزه در هر کشوری پیشرفت و ترقی به واسطه ی علم پدید می آید. با توجه به جایگاه علم، یکی از طرایق انتقال و نشر علم در هر حوزه ای، […]

اشتراک گذاری
09 مهر 1399
80 بازدید
کد مطلب : 6859

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز دکتر سید فخرالدین طاهرزاده موسویان رئیس نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری گفت : امروزه در هر کشوری پیشرفت و ترقی به واسطه ی علم پدید می آید. با توجه به جایگاه علم، یکی از طرایق انتقال و نشر علم در هر حوزه ای، برگزاری کنفرانس و همایش می باشد. با برگزاری کنفرانس علمی می توان آخرین نتایج و دستاوردهای علمی و پژوهشی نگارنده (گان) را به کمک پایگاه های علمی جهت توسعه تحقیقات به اندیشمندان و پژوهشگران در حوزه تخصصی مشترک با نویسندگان به اشتراک گذاشت. در واقع انتشار نتایج یک پژوهش می تواند باعث تکمیل گردیدن سیر تکاملی یک مسئله علمی گردد.

دکتر طاهرزاده افزود : در همین راستا مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد با همکاری اندیشکده مطالعات کاربردی ضد بازاریابی با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی کنفرانسی تحت عنوان نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری در مورخ ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۹ در استان خوزستان شهر اهواز برگزار می نماید.

لذا بدینوسیله از کلیه اساتید، پژوهشگران، اندیشمندان، صاحب نظران و دانشجویان علاقه مند به موضوعات مرتبط دعوت می گردد مقالات علمی خود را از طریق سامانه ثبت نام و نسبت به ارسال مقالات خود اقدام نمایند.

این کنفرانس امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات، دستاوردهای علمی محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *