اخبار داغ

ترمیم نقاط خوردگی خط لوله ری – قوچک در اتوبان شهید بابایی

نقاط خوردگی خط لوله ۱۴ اینچ ری – قوچک در اتوبان شهید بابایی شناسایی و ترمیم شد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه تهران، محمدرضا شریفی‌پور، رئیس واحد مهندسی خوردگی این منطقه گفت: ۱۲ نقطه خوردگی خطرناک در این خط وجود داشت که چهار نقطه […]

اشتراک گذاری
01 مهر 1399
95 بازدید
کد مطلب : 5985

نقاط خوردگی خط لوله ۱۴ اینچ ری – قوچک در اتوبان شهید بابایی شناسایی و ترمیم شد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه تهران، محمدرضا شریفی‌پور، رئیس واحد مهندسی خوردگی این منطقه گفت: ۱۲ نقطه خوردگی خطرناک در این خط وجود داشت که چهار نقطه پیش از این ترمیم و هشت نقطه دیگر طی عملیاتی فشرده در مدت ۱۰ روز شناسایی و بازسازی شد.

وی افزود: این عملیات در حالی به اجرا در آمد که نقاط یادشده در داخل اتوبان و در محدوده تردد وسایل نقلیه قرار داشت و از این نظر روند کار را با دشواری روبه‌رو می‌کرد.

رئیس واحد مهندسی خوردگی خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران تأکید کرد: با تمهیدهای اتخاذشده بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای، این هشت نقطه خوردگی سِوِریتی (شدت) B شناسایی، حفاری و ترمیم شد.

شریفی‌پور درباره شیوه و نحوه اجرای این پروژه ۱۰ روزه گفت: ابتدا مجوزهای مربوطه از شهرداری و پلیس راهور دریافت شد و در ادامه مراحل اجرای کار شامل شناسایی، حفاری، جوشکاری، پوشش، خاکریزی، ترمیم آسفالت و بازگرداندن محل به حالت اولیه، در کنار اجرای برنامه ایمنی به‌وسیله واحد اچ‌اس‌یی با موفقیت پایان یافت.

وی دقت در شناسایی نقاط با حداقل میزان خاکبرداری، حفاری بدون حادثه در باند تندرو بزرگراه، سرعت عمل با کار شبانه‌روزی و هماهنگی و همدلی بین واحدهای مشارکت‌کننده از جمله ترابری، تعمیرات خط، ساختمان و اچ‌اس‌یی را از ویژگی‌های این پروژه دانست.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *