اخبار داغ

کتاب بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد در شبکه های اجتماعی به قلم متینه مقدم و سید فخرالدین طاهر زاده موسویان

شبکه‌های اجتماعی مجازی، گونه‌ای از رسانه‌های اجتماعی هستند که بیشترین شباهت را به جامعه انسانی داشته و به فرد امکان برقراری ارتباط با شمار فراوانی از افراد دیگر، فارغ از محدودیت‌های زمانی، مکانی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را می‌دهند.بر اساس آمار سایت الکسا، جذابیت شبکه‌های اجتماعی در ایران نیز بیشتر از بسیاری سایت‌های دیگر بوده […]

اشتراک گذاری
27 شهریور 1399
330 بازدید
کد مطلب : 5339

شبکه‌های اجتماعی مجازی، گونه‌ای از رسانه‌های اجتماعی هستند که بیشترین شباهت را به جامعه انسانی داشته و به فرد امکان برقراری ارتباط با شمار فراوانی از افراد دیگر، فارغ از محدودیت‌های زمانی، مکانی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را می‌دهند.
بر اساس آمار سایت الکسا، جذابیت شبکه‌های اجتماعی در ایران نیز بیشتر از بسیاری سایت‌های دیگر بوده و باوجود فیلتر بودن برخی از این شبکه‌ها، آمار مراجعه به آن‌ها همچنان قابل‌توجه می‌باشد.
نتایج مطالعات محققان نشان داده است که افراد با حضور در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از گونه‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی از مزایای حضور در این اجتماع مجازی نظیر حمایت اطرافیان، اطلاعات، عواطف و احساسات برخوردار شده و اغلب جوانب زندگی واقعی خود را که نیازمند حضور فیزیکیِ افراد در کنار یکدیگر نمی‌باشد را در این اجتماعات مجازی دارا می‌باشند.
این روزها شبکه‌های اجتماعی بیش‌ازپیش رونق گرفته‌اند و بازاریابی و کسب درآمد از طریق این شبکه‌ها بیشتر از سایت‌های کسب‌وکار و اینترنتی شده است. عوامل متعددی در موفقیت این شبکه‌ها تأثیرگذار بوده‌اند. عواملی نظیر جلب اعتماد از طریق شبکه‌های فامیلی و آشنایان و دسترسی آسان‌تر که سبب شده تا این شبکه‌ها در بازار فروش، تجارت و کسب درآمد بسیار عالی عمل کنند.
در این کتاب بر این شدیم تا علاوه بر آشنایی با پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در ایران با نحوه کسب درآمد از طریق این شبکه‌ها آشنا شده و ضمن تولید محتوی اینترنتی کمک شایانی به کارآفرینی و اشتغال پایدار در این زمینه کنیم.

عنوان مطالب کتاب

فصل اول: بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو (ُ SEO)

راه‌های کسب درآمد از سئو
فن‌های سئو

فصل دوم: پرداخت به ازای کلیک

پرداخت به ازای کلیک چیست؟
مدل‌های پرداخت به ازای کلیک برای کسب‌و‌کارها

فصل سوم: ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ دقیقاً چیست؟
ده گام برای طراحی ایمیل

فصل چهارم: بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی اینترنتی با اینستاگرام
روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام
بازاریابی اینترنتی با یوتیوب و آپارات
بازاریابی اینترنتی توییتر
مواردی که در توییتر به‌خوبی کار می‌کنند
بازاریابی اینترنتی تلگرام
کسب درآمد از طریق تلگرام
انواع مدل‌های درآمدزایی ازطریق ساخت کانال تلگرام
کانال آموزشی
کانال سرگرمی
کانال نیازمندی‌ها
کانال محصولات صوتی
همکاری با پلتفرم‌های تبلیغات در تلگرام
همکاری با چند کوتاه‌کننده‌ی لینک‌

گام به گام بازاریابی محتوا

چرا باید محتوا تولید کنیم؟
چگونه با تولید محتوا کسب درآمد کنیم؟

 دیگر آثار منتشر شده از این نویسندگان: بازاریابی سبز در عصر نوین

نوبت چاپاول
قیمت روی جلد۴۰۰۰۰۰ ریال    (ارسال پستی رایگان)
جهت پاسخگویی به سؤالات و تهیه کتاب مربوطه می توانید از طریق گزینه خرید محصول و پل ارتباطی انتشارات عطران اقدام نمایید:
دفتر مرکزی انتشارات عطران:     66191000 -021
شماره تلگرام پشتیبانی (۲۴ ساعته): ۰۹۱۰۸۱۷۲۸۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *