با ارزشترین برندهای جهان در سال ۲۰۲۰ کدامند؟
خرده فروشی آمازون برای دومین سال متوالی، به عنوان با ارزشترین برند جهان در سال ۲۰۲۰ شناخته شد. با توجه به آخرین آمار ارائه شده در خصوص ۱۰۰برند برتر جهانی در سال ۲۰۲۰، شرکتی که بالاترین ارزش را به واسطه برند خود دارد، در حال حاضر آمازون بوده که ارزش آن ۴۱۵هزار و ۸۵۵میلیون دلار […]
خرده فروشی آمازون برای دومین سال متوالی، به عنوان با ارزشترین برند جهان در سال ۲۰۲۰ شناخته شد.
با توجه به آخرین آمار ارائه شده در خصوص ۱۰۰برند برتر جهانی در سال ۲۰۲۰، شرکتی که بالاترین ارزش را به واسطه برند خود دارد، در حال حاضر آمازون بوده که ارزش آن ۴۱۵هزار و ۸۵۵میلیون دلار تخمین زده شده و برای دومین سال متوالی، در صدر این رتبهبندی قرار گرفته است.
گفتنی است که اپل، با ارزش ۳۵۲هزار و ۲۰۶دلار در جایگاه دوم قرار دارد. جالب توجه است که برندهای فناوری همانند برندهای آمریکایی، بر ۱۰رتبه برتر حاکم هستند.
در جایگاه سوم نیز، نام برند مایکروسافت با ارزش ۳۲۶هزار و ۵۴۴دلار به چشم میخورد.
دو استثنای جغرافیایی در این رتبهبندی، شرکتهای بزرگ تنسنت و علیبابا واقع در چین هستند.
در نمودار زیر با ارزشترین برندهای جهان در سال ۲۰۲۰ را مشاهده میکنید:
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاهتان را بنویسید