اخبار داغ

«هوشمندسازی» شهری بندر کیاشهر وارد فاز اجرایی شد

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری گیل فام ،  تمامی فرایندهای عمرانی شهرداری بندر کیاشهر، اعم از صدور پروانه ساختمانی، پایان‌کار و گواهی عدم خلاف و پاسخ به استعلامات مختلف، از اول خرداد ۱۴۰۲، در سامانه سیماک انجام خواهد شد. احداث زیرساخت‌های الکترونیکی از مولفه‌های «شهر هوشمند» است که شرایط بهینه‌ برای […]

اشتراک گذاری
31 اردیبهشت 1402
175 بازدید
کد مطلب : 154790

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری گیل فام ،  تمامی فرایندهای عمرانی شهرداری بندر کیاشهر، اعم از صدور پروانه ساختمانی، پایان‌کار و گواهی عدم خلاف و پاسخ به استعلامات مختلف، از اول خرداد ۱۴۰۲، در سامانه سیماک انجام خواهد شد.

احداث زیرساخت‌های الکترونیکی از مولفه‌های «شهر هوشمند» است که شرایط بهینه‌ برای دسترسی آسان و پشتیبانی از استفاده‌کنندگان را فراهم خواهد نمود که در مدیریت نوین شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و پس از این با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، فنی مهندسی و نقشه‌برداری و بهره‌گیری از امکانات دولت الکترونیک؛ بدون مراجعه به محل شهرداری امکان استفاده از این امکانات مقدور است.
گفتنی است شهرداری بندر کیاشهر، بنابر محوریت توسعه و رفاه شهروندی و تاکید بر شفافیت، اقدام به این کار کرده است.

لازم به توضیح است «هوشمندسازی شهری» یکی از مباحث مهمی بوده است که در برنامه ارائه شده توسط شهردار بندر کیاشهر به شورای اسلامی شهر، گنجانده شده بود و در راستای تحقق وعده، انجام شد.

بابک خاصه خان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *