اخبار داغ

تلاش‌های بی‌وقفه شهرداری در شهر؛ نیکزاد: اجرای پروژه‌های شاخص شهری در اولویت شهرداری اردبیل است/ پیگیر مطالبات شهرداری‌ها در مجلس هستیم

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از  تایماز نیوز و مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، علی نیکزاد در جریان بازدید مشترک با شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از پروژه‌‌های عمرانی در حال اجرا در سطح شهر، اظهار کرد: اقدامات شهردای و شورای اسلامی شهر در جهت توسعه متوازن شهری و آماده‌سازی زیرساخت‌ها […]

اشتراک گذاری
25 اردیبهشت 1402
148 بازدید
کد مطلب : 154729

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از  تایماز نیوز و مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، علی نیکزاد در جریان بازدید مشترک با شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از پروژه‌‌های عمرانی در حال اجرا در سطح شهر، اظهار کرد: اقدامات شهردای و شورای اسلامی شهر در جهت توسعه متوازن شهری و آماده‌سازی زیرساخت‌ها قابل قبول بوده به خصوص که در حال حاضر پروژه‌های بزرگ عمرانی در نقاط مختلف شهر از جمله مناطق محروم در حال اجرا است.

وی افزود: شهرداری اردبیل، پروژه‌های عمرانی مهمی را در دست اجرا دارد که اجرای پل بسیج در جهت کاستن ترافیک از جمله این اقدامات است. همچنین در مناطق کم‌برخوزدار نیز تملک و بازگشایی خیابان ۴۵ متری سیدصدرالدین در راستای پاسخ‌گویی به مطالبات مردم در حال انجام است که این خیابان می‌تواند منجر به کاهش ترافیک در محله سلمان‌آباد و میراشرف شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی شهر اردبیل همچنین با حضور مرکز کنترل ترافیک شهرداری اردبیل، تصریح کرد: این مرکز بعد از سال‌ها، بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان راه‌اندازی شده است.

نیکزاد، ایجاد اتاق کنترل ترافیک اقدام موثری در کنترل ترافیک شهری دانست و گفت: انتظار می‌رود شهرداری اردبیل طرح جامع ترافیک شهری را نیز در بهترین حالت ممکن تهیه و اجرا کند.

وی با بیان این‌که در مجلس شورای اسلامی پیگیر مطالبات و مشکلات شهرداری‌ها هستیم، گفت: شهرداری اردبیل خواستار واریز درآمد حاصل از ماده ۲۳ قانون شهرداری‌ها است که طی نشستی که هفته گذشته با معاون اول رئیس جمهور داشتیم خواستار تحقق درآمد ماده ۲۳ قانون شهرداری‌ها شدیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *