اخبار داغ

سردار باقری؛ رسالت بسیج سازندگی، محرومیت زدایی و اقدامات عام المنفعه است /توزیع ۱۵ هزار کمک مومنانه، اردوی جهادی تعمیرات ۲۵۰۰ وسایل سرمایشی

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: یکی از ماموریت های مهم بسیج سازندگی اجرای پروژه های عام المنفعه است ؛ احمدفداله دزفول یکی از مناطقی است که هیچ پیمانکاری حاضر نشد حضور پیدا کند اما بسیج سازندگی دو سال […]

اشتراک گذاری
18 اردیبهشت 1402
177 بازدید
کد مطلب : 154614

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: یکی از ماموریت های مهم بسیج سازندگی اجرای پروژه های عام المنفعه است ؛ احمدفداله دزفول یکی از مناطقی است که هیچ پیمانکاری حاضر نشد حضور پیدا کند اما بسیج سازندگی دو سال است در این منطقه در حال اجرای پروژه های ارزشمند است.

، سرتیپ دوم پاسدار نعمت الله باقری بابیان اینکه در هفته بسیج سازندگی ساخت۵۶ منزل محروم انجام می شود اظهارکرد:سایر برنامه های این هفته تعمیر حمام و سرویس بهداشتی ۲۰۰ طرح ، طرح آبرسانی به روستای آب بچه باغملک، کمک های مومنانه نیز ۱۵ هزار بسته توزیع می شود؛ دوره های آموزشی تولیدات محصولات خانگی، افتتاح کارگاه تبدیلی صنایع غذایی و تعمیر ۲۵۰۰ وسایل برودتی در دستور کار است.

وی گفت: همایش تجلیل از گروه های جهادی برتر، اعزام گروه های جهادی، پخت ۳۰ هزار غذای گرم و توزیع در سطح استان نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان افزود: در دولت سیزدهم نیز افرادی قصد داشتند ماموریت های بسیج سازندگی را کاهش دهند اما با این وجود این مجموعه تلاش کرد به چرخه فعالیت های اصلی خود و افزایش ماموریت ها افزود.

سرتیپ دوم باقری عنوان کرد:: تفکر بسیج سازندگی به سمت هیچ حزب یا جناح خاصی نیست و با همه دولت ها بسیج در کنار دولت کارهای محرومیت زدایی را انجام داده است.

وی اظهار کرد: یکی از ماموریت های مهم بسیج سازندگی اجرای پروژه های عام المنفعه است ؛ احمدفداله دزفول یکی از مناطقی است که هیچ پیمانکاری حاضر نشد حضور پیدا کند اما بسیج سازندگی دو سال است در این منطقه در حال اجرای پروژه های ارزشمند است.

سرتیپ دوم پاسدار باقری گفت: جوانان ظرفیت بالایی در کشور هستند که از مردادماه تا مهرماه بسیج سازندگی دانش آموزان و دانشجویان در قالب اردوهای جهادی شکل گرفته و از تمامی این ظرفیت ها برای محرومیت زدایی استفاده می کند.

وی یادآور شد: در حوزه ریزگردها، ۱۴ هزار هکتار در مسیر امیدیه ، هندیجان به سمت اهواز در زمینه کنترل روان آبها کارهای بزرگی انجام شد ؛ بیش از ۱۰ هزار نهال در این مناطق کاشته شد که برای مهار ریزگردها اقدام بزرگی بود .

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج)  خوزستان گفت: ببش از ۱۰ هزار روستا در کشور بدون آب بودند که حدود ۷۹۰۰ روستا در کشور آبرسانی شد و در خوزستان ۶۱۸ روستا آبرسانی شده و یا در حال آبرسانی هستند در حالی که تفاهم ما با دولت ۴۰۰ روستا بود.

وی بیان کرد: تاکنون ۲۹۵ روستا آبرسانی شده است که ۱۲۱ روستا آبرسانی کامل و بقیه روستاها نیز بیش از ۷۰ درصد آبرسانی شده است. اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان صرف این آبرسانی می شود .

سرتیپ دوم پاسدار باقری همچنین ۱۶ هزار متر مربع آسفالت در مناطق محروم انجام شده و ۱۶۳۰ واحد مسکن مهر نیز برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در حال ساخت است که بخشی از این تعداد احداث و تحویل داده شده است.

وی گفت: احداث ۳۱ واحد مدرسه نیز از سال ۱۴۰۰ آغاز شده است که اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان پیش بینی شده بود .

جانشین سپاه خوزستان افزود: ایجاد دهکده های اقتصاد مقاومتی یکی از اولویت های ما است؛ همچنین پرورش دام و طیور و راه اندازی گلخانه از دیگر برنامه های اصلی ما به شمار می رود.

سرتیپ دوم پاسدار باقری تصریح کرد: امروز ابراز جنگ تغییر کرده و جنگ به صورت نرم پیش می رود و دیگر خبری از جنگ سخت نیست ؛ امروز جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی علیه ایران آغاز شده است.

وی افزود: اکنون رسانه ها ابزاری برای جنگ با ایران است که رسانه های ما نیز می توانند با همین ابزار مقابل دشمن ایستادگی کنند.

جانشین سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد:دشمن در گذشته بحث تاکتیک زمین سوخته را در میدان نبرد پیاده کرد اما اکنون این تاکتیک را به سمت جنگ نرم آورده است.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس تجهیزات کافی نداشتیم و امروز هم در حوزه رسانه شاید ابزار زیادی در اختیار نداشتیم اما بی شک با حداقل امکانات هم می توانیم مقابل دشمن موفق شویم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *