اخبار داغ

به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی گرافیک ؛ برپایی نمایشگاه آثار طراحی پوستر و کارگاه تخصصی طراحی گرافیک در گالری ایماژ رشت

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری گیل فام  ، نمایشگاه آثار طراحی پوستر و کارگاه تخصصی طراحی گرافیک ” سید مهدی موسوی ” از تاریخ ۸ تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به مدت سه روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ شب در گالری ایماژ رشت ، واقع در خیابان مطهری – اول […]

اشتراک گذاری
06 اردیبهشت 1402
125 بازدید
کد مطلب : 154405

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری گیل فام  ، نمایشگاه آثار طراحی پوستر و کارگاه تخصصی طراحی گرافیک ” سید مهدی موسوی ” از تاریخ ۸ تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به مدت سه روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ شب در گالری ایماژ رشت ، واقع در خیابان مطهری – اول کوچه مطهر در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد .

گفتنی است سیدمهدی موسوی ، هنرمند طراح گرافیک اردبیلی تاکنون موفق به کسب عناوین معتبری در حطیه ی هنر گرافیک در سطح ملی و بین المللی شده است که از آن جمله کسب مقام اول فستیوال طراحی گرافیک اکراین در سال ۲۰۱۲ و کسب جایزه بزرگ جهانی پوستر تایوان در سال ۲۰۱۴ می باشد .

همچنین آثار این هنرمند طراح گرافیک در بیش از ۲۰۰ نمایشگاه بین المللی در قالب رویدادهای هنری رقابتی و نیز به عنوان هنرمند مدعو در کشورهای چون : فرانسه ، سوئیس ، اتریش ، بولیوی ، ایتالیا ، اکراین ، آلمان ، روسیه ، کره جنوبی ، لهستان ، مکزیک ، بلغارستان ، بلژیک ، پرو ، آمریکا ، ترکیه ، اسلوواکی ، لیختن اشتاین ، اسپانیا ، چین ، اکوادور ، هندوستان و مجارستان به نمایش در آمده و این هنرمند طراحی گرافیک در بیش از ده رویداد و جشنواره داخلی و خارجی به عنوان داور حضور داشته است .

سیدمهدی موسوی ، متولد اسفند ۱۳۶۳ در اردبیل ، دانش آموخته ی کارشناسی ارشد پژوهش هنر ، مدرس دوره های طراحی گرافیک و تایپوگرافی ، عضو افتخاری موسسه توسعه هنرهای معاصر ایران و مدیر هنری آتلیه گرافیک پرنده سبز می باشد .

آئین گشایش این نمایشگاه روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ عصر در گالری ایماژ واقع در خیابان مطهری رشت ، کوچه ی مطهر برگزار می شود .

شایان ذکر است ورکشاپ رایگان طراحی پوستر زیر نظر این هنرمند ، روز شنبه تاریخ ۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ عصر با حضور علاقمندان به هنر طراحی گرافیک در گالری ایماژ رشت برگزار خواهد شد .

علاقمندان به حضور در این کارگاه آموزشی می توانند با شماره تلفن ۰۱۳۲۳۲۴۴۱۰ از ساعت ۱۷ تا ۲۱ تماس حاصل فرمایند .

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *