اخبار داغ

فرمانده سپاه کاشمر خبر داد: اهداء ۱۶ سری جهیزیه به نوعروسان کاشمر/ توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی در سال جاری

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛ سرهنگ پاسدار علیرضا یعقوبیان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر در جمع خبرنگاران از اهداء ۱۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان خبر داد. فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر گفت: خانواده‌های نیازمند در سال گذشته با همکاری پایگاهها و حوزه‌های مقاومت بسیج به صورت محله محور شناسایی […]

اشتراک گذاری
31 فروردین 1402
109 بازدید
کد مطلب : 154306

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛ سرهنگ پاسدار علیرضا یعقوبیان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر در جمع خبرنگاران از اهداء ۱۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر گفت: خانواده‌های نیازمند در سال گذشته با همکاری پایگاهها و حوزه‌های مقاومت بسیج به صورت محله محور شناسایی شدند و امروز با حضور امام جمعه شهرستان، معاون فرماندار و اصحاب رسانه در قالب ۱۷ قلم کالا تحویل نوعروسان و تازه دامادهای شناسایی شده می‌شود.

وی با اشاره به مشارکتی بودن این طرح افزود: مبلغ هشت میلیون تومان توسط خانواده‌ها پرداخت شده و مبلغ ۱۷ میلیون تومان اهدایی دفتر مقام معظم رهبری است و همه این کالاها ایرانی است و به صورت مستقیم و با قیمت مناسب از کارخانه خریداری شده است.

یعقوبیان بیان کرد: قیمت هر سری جهیزیه در بازار حدود ۶۰ میلیون تومان است اما چون به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کردیم با قیمت بسیار مناسب در اختیار ما قرار داده شده که به نوعروسان اهداء کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که تا پایان سال ۱۴۰۲ چه برنامه‌هایی در همین راستا دارند؟ گفت: قصد داریم که به صورت فصلی این برنامه به صورت مشارکتی ادامه داشته باشد و تا پایان سال پاسخگوی نوعروسانی که سال گذشته شناسایی شدند باشیم.

فرمانده سپاه کاشمر در ادامه از توزیع ۱۸۰۰ سبد معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سال جاری خبر داد و یادآور شد: یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، اتو بخار، سرویس چینی و غیره از جمله ۱۷ قلم کالایی است که به نوعروسان اهداء کردیم.

جهت مشاهده تصاویر بر روی  لینک ذیل کلیک کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *