اخبار داغ

مدیرکل غله اردبیل تاکید کرد؛ حمایت از بخش خصوصی راهکار مؤثر بر جریان رشد تولید

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از تایماز نیوز، علی نوبخت با تاکید بر عملی کردن شعار سال برنامه عملیاتی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل را بر محور «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کرد. وی با اشاره به سنت حسنه نامگذاری سال توسط رهبری از سال ۷۸ اظهار کرد: هدف اصلی این […]

اشتراک گذاری
29 فروردین 1402
135 بازدید
کد مطلب : 154273

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از تایماز نیوز، علی نوبخت با تاکید بر عملی کردن شعار سال برنامه عملیاتی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل را بر محور «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کرد.

وی با اشاره به سنت حسنه نامگذاری سال توسط رهبری از سال ۷۸ اظهار کرد: هدف اصلی این نامگذاری‌ها توجه و تمرکز ویژه بر ارزش، مسیر یا راهکاری است که با توجه به شرایط کشور کارساز واقع خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل اصلی‌ترین مخاطبان این نامگذاری‌ها را قوای سه‌گانه کشور، نهادها و ارگان‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: همه کسانی که در کشور دارای نقشی هستند باید در راستای تحقق شعار سال وارد میدان عمل شود و دولت به عنوان اصلی‌ترین مجری برنامه‌های کشور در صدر لیست مخاطبان قرار داشته و دارد.نوبخت بیان کرد: با تشدید جنگ اقتصادی و سخت شدن شرایط معیشتی شعارهای سال نیز رنگ و بوی اقتصادی به خود گرفتند تا مسئولان را به سمت بهبود شرایط سوق دهند.

وی تاکید بر موضوعات اقتصادی در طول دهه گذشته از سوی مقام معظم رهبری را در نامگذاری سال‌ها یادآور شد و بیان کرد: در ۶ سال اخیر «تولید» به عنوان راهبردی مهم در شعار سال مورد تاکید بیشتری قرار گرفت و هربار به صورت جزئی‌تر به آن پرداخته شده است.

نوبخت تصریح کرد: به نظر می‌رسد تکرار و تداوم موضوعات اقتصادی در شعار سال‌های اخیر، علاوه بر آنکه اهمیت توجه ویژه به این حوزه و حل مشکلات آن را نشان می‌دهد باید اهداف و برنامه‌های مدنظر هم محقق و تلاش‌ها بیشتر شود.

وی با تاکید بر اینکه برای تحقق شعار سال در میدان عمل تلاش می‌کنیم، گفت: همه ما وظیفه داریم در راستای تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» نه فقط به کلام بلکه در میدان عمل تلاش کنیم و هر شخصی در حوزه مسئولیت و وظایف خود باید تمام توان و امکانات را در این راستا به کار بگیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل با بیان اینکه هر مسئولی باید در حد وظایف و اختیاراتی که دارد پاسخگوی مردم باشد، تصریح کرد: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تنها در حد شعار و اقدامات تبلیغاتی نخواهد بود بلکه تمام امکانات، ظرفیت‌ها و تلاش اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل برای تحقق این شعار به کار گرفته می‌شود چرا که توجه به مسائل اقتصادی و رشد تولید یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری طی سالیان اخیر بوده که در هر سال مکرر روی آنها تأکید داشتند.

نوبخت افزود: رهبری هر سال برای توسعه کشور استراتژی راهبردی را ترسیم و ریل‌گذاری می‌کنند که طی سال‌های گذشته مسائل اقتصادی و بحث تولید محور اصلی توصیه‌های ایشان بوده است که به جد یکی از عواملی که می‌تواند در زمینه مهار تورم مؤثر واقع شود بحث رشد تولید در کشور است.

وی حمایت از بخش خصوصی را از عوامل مؤثر بر جریان رشد و رونق تولید عنوان کرد و افزود: حمایت از بخش خصوصی می‌تواند بر فضای کسب و کار مساعد تأثیرگذار بوده و به جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد اشتغال و رشد تولید منجر شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *