اخبار داغ

دهمین برنامه سی شب سی مرشد در میبد برگزار گردید

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری بام میبد ، میبد  یکی از شهرهای سرآمد ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان یزد و حتی کشور است. این شهرستان برگزار کننده برنامه‌ها‌ی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به مناسبت‌های مختلف است. برنامه سی شب سی مرشد به مناسبت ماه مبارک رمضان یکی ازبرنامه‌هایی است که در […]

اشتراک گذاری
29 فروردین 1402
212 بازدید
کد مطلب : 154270

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری بام میبد ، میبد  یکی از شهرهای سرآمد ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان یزد و حتی کشور است. این شهرستان برگزار کننده برنامه‌ها‌ی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به مناسبت‌های مختلف است.

برنامه سی شب سی مرشد به مناسبت ماه مبارک رمضان یکی ازبرنامه‌هایی است که در سال‌های اخیر در میبد برگزار می‌شود.

رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای میبد در این ارتباط  گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه ورزشی در بیشتر زورخانه‌های شهرستان تعطیل است و تعدادی از زورخانه‌ها برنامه قرائت و جزء خوانی قرآن مجید دارند.

علی جعفری با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی در ماه مبارک رمضان در تعدادی از زورخانه‌ها با هدف  گرد هم جمع شدن ورزشکاران شهر انجام می‌شود افزود: برنامه سی شب سی مرشد از ده سال گذشته تاکنون در ماه مبارک رمضان به ابتکار زورخانه ولی عصر (عج) مهرجرد با مدیریت رضا بهارستانی برگزار شده‌ و هر شب نیز ۲ نفر از مرشدان شهرستان سردمداری برنامه را بر عهده دارند.

علی جعفری افزود: زورخانه ولی عصر (عج) مهرجرد در شب‌های قدر برگزار کننده ویژه برنامه شهادت حضرت علی (ع) و در شب تولد حضرت امام حسن (ع) نیز برگزار کننده برنامه جشنی با حضور ورزشکاران به این مناسبت است.

وی اضافه کرد: مراسم اختتامیه برنامه سی شب سی مرشد هم در شب عید فطر در زورخانه ولی عصر(عج) برگزار می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین امسال در ماه مبارک رمضان زورخانه بشنیغان به صورت یک در میان ساعت ۹ شب با دعوت از یکی از زورخانه‌های  شهرستان و یک در میان با حضور ورزشکاران خود زورخانه اجرای برنامه ورزش‌های پهلوانی داشته است.

رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای میبد در پایان از برگزاری جشن گلریزان در زورخانه بشنیغان که امشب سه شنبه شب برای آزادی چهار زندانی میبدی برگزار می‌شود، خبر داد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *