اخبار داغ

شب برد هوادارن تراکتور در ورزشگاه یادگار امام

هواداران تراکتور جوی کم نظیر و زیبا را در ورزشگاه یادگار امام تبریز به وجود آوردند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز جدا از کار بزرگ تراکتور در برد مقابل سپاهان صدرنشین لیگ برتر ، حضور پرشور هواداران تبریزی در ورزشگاه یادگار و پر کردن این ورزشگاه بر جذابیت های این بازی افزود. پرشورها همواره […]

اشتراک گذاری
19 فروردین 1402
180 بازدید
کد مطلب : 154031

هواداران تراکتور جوی کم نظیر و زیبا را در ورزشگاه یادگار امام تبریز به وجود آوردند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز جدا از کار بزرگ تراکتور در برد مقابل سپاهان صدرنشین لیگ برتر ، حضور پرشور هواداران تبریزی در ورزشگاه یادگار و پر کردن این ورزشگاه بر جذابیت های این بازی افزود.

پرشورها همواره در ورزشگاه یادگار صحنه های جذابی را به یادگار گذاشتند و جمعه شب یکبار دیگر شکوه و علاقه مندی خود به تراکتور را به تصویر کشیدند.

در مسابقه حساس هفته بیست و پنجم هواداران تراکتور با سبک بی نظیری که بی شباهت به تشویق های بوندسلیگایی نبود، به حمایت از سرخپوشان فوتبال آذربایجان پرداختند و در نهایت با تشویق تیم یک برد شیرین را جشن گرفتند.

جشن برد مقابل صدرنشین لیگ برتر در یادگار صحنه های جالبی را به یادگار گذاشت. سر و صداهای ناشی از شعارهای حمایتی هواداران جو فوق العاده ای را ایجاد کرد و در نهایت هم هواداران پرشور همراه با اعضای تیم تراکتور در ورزشگاه به شادی خاص خود پرداختند تا تصاویر زیبایی برجای بماند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *