اخبار داغ

همایش ملی زنجیره ارزش، برندینگ و صادرات در بخش کشاورزی و دامپروری تمدید شد

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از تایماز نیوز / «همایش ملی زنجیره ارزش، برندینگ و صادرات در بخش کشاورزی و دامپروری» با محورهای زنجیره ارزش، برندسازی و صادرات توسط دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه محقق اردبیلی در مورخه ۲۱ لغایت ۲۳ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. […]

اشتراک گذاری
15 فروردین 1402
162 بازدید
کد مطلب : 153950

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از تایماز نیوز / «همایش ملی زنجیره ارزش، برندینگ و صادرات در بخش کشاورزی و دامپروری» با محورهای زنجیره ارزش، برندسازی و صادرات توسط دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه محقق اردبیلی در مورخه ۲۱ لغایت ۲۳ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

لازم بذکر است، حامیان همایش مذکور وزارت جهاد کشاورزی، شرکت شهرک های کشاورزی، شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و دانشگاه محقق اردبیلی بوده و محل برگزاری آن استان اردبیل، پارساباد مغان، شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان می باشد.

شایان ذکر است، آخرین مهلت ارسال مقالات تا ۲۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ می باشد. فلذا از عموم علاقمندان به شرکت در کنفرانس و ارسال مقالات دعوت بعمل می آید، با مراجعه به سایت همایش از طریق لینک  نسبت به ثبت نام و ارسال مقالات اقدام نمایند.

منبع خبر : امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *