اخبار داغ

به‌مناسبت روز شهردار و توسط اعضاء شورای اسلامی، صورت گرفت؛ تجلیل از «مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری گیل فام ، همزمان با ۲۵ اسفند ماه؛ سالروز شهادت شهید باکری و گرامیداشت روز شهردار، اعضاء شورای اسلامی بندر کیاشهر با حضور در شهرداری این شهر بندری، از تلاش‌های «مرتضی عاطفی» شهردار تقدیر و تشکر کردند. در این نشست که در دفتر شهردار بندر کیاشهر برگزار شد، […]

اشتراک گذاری
28 اسفند 1401
126 بازدید
کد مطلب : 153757

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری گیل فام ، همزمان با ۲۵ اسفند ماه؛ سالروز شهادت شهید باکری و گرامیداشت روز شهردار، اعضاء شورای اسلامی بندر کیاشهر با حضور در شهرداری این شهر بندری، از تلاش‌های «مرتضی عاطفی» شهردار تقدیر و تشکر کردند.

در این نشست که در دفتر شهردار بندر کیاشهر برگزار شد، حاتم پورباقری از تلاش‌های مدیریت شهری بندر کیاشهر و شهردار این شهر ساحلی در زمینه توسعه شهری تشکر کرد و گفت: با توجه به اینکه امروز ۲۵ اسفند ماه است اما پروژه‌های عمرانی همچنان و بطور مستمر ادامه دارد که این نشان از پیگیری و مدیریت قوی شهردار بندر کیاشهر است.

وی همچنین با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر از انتخاب ایشان که بطور مداوم در حال پیشبرد اهداف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهری هستند، نهایت رضایت را دارد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی صحیح و مدون شهردار باعث شده که در پایان سال، در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی، مطالبات پیمانکاران و پرسنل نیز به‌موقع پرداخت شود.

در ادامه این نشست، دیگر اعضاء شورای اسلامی شهر نیز با تبریک روز شهردار و تشکر از تلاش‌های بی‌وفقه شهردار بندر کیاشهر، از وی تقدیر به‌عمل آوردند.

«مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر هم ضمن تشکر از رییس و اعضاء شورای اسلامی بندر کیاشهر، تاکید کرد: اگر اتفاق خوبی در این شهر رخ داده و موفقیت در مدیریت شهری حاصل شده است، به‌جهت همراهی و هماهنگی مجموعه شهرداری و شورا است.

وی در پایان تاکید کرد: در سایه تعامل بین شهرداری و شورا، موفقیت با محوریت توسعه شهری، حاصل می‌شود و نتیجه آن نیز رضایت «کیاشهروندان» از عملکرد مجموعه مدیریت شهری خواهد بود.

بابک خاصه خان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *