اخبار داغ

با حضور مسئولان کشوری ،استانی و شهرستانی مجهزترین بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی در شرق گیلان افتتاح شد

 تجهیز نیوز به نقل از پرتو خبر و روابط عمومی دفتر نماینده لنگرود در مجلس ؛صبح روز سه شنبه ۱۶ اسفند ماه مجهزترین بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی در شرق گیلان با حضور نماینده مردم لنگرود در مجلس و استاندار گیلان،فرماندار و دیگر مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد . نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای […]

اشتراک گذاری
16 اسفند 1401
144 بازدید
کد مطلب : 153481

 تجهیز نیوز به نقل از پرتو خبر و روابط عمومی دفتر نماینده لنگرود در مجلس ؛
صبح روز سه شنبه ۱۶ اسفند ماه مجهزترین بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی در شرق گیلان با حضور نماینده مردم لنگرود در مجلس و استاندار گیلان،فرماندار و دیگر مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد .

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه بیمارستان تامین اجتماعی کومله گفت : بیمارستان یک مجموعه بسیار مهم در بهداشت و درمان و بحمدالله در این بخش کار بسیار بزرگی در این شهرستان لنگرود شهر انجام گرفته و خیلی مهم است که باراه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی سردار شهید املاکی به عنوان یکی از مراکز درمانی ارزشمند ،کاستی های حوزه درمان برطرف می شود و بیماران تامین اجتماعی شرق استان دیگر نیازی نخواهند داشت تا برای درمان خود به مرکز استان مراجعه کنند همچنین این بیمارستان می‌تواند غرب مازندران را هم پوشش دهد .
وی با بیان اینکه کشور ما در اوج بی رحمانه ترین تحریم ها قرار گرفته است

اما علی‌رغم همه این تحریم‌ها کشور ما قوی‌ترین نظام سلامت را دارد افزود : در سال پیش رو وضعیت اقتصادی و خدماتی بهبود خواهد یافت ، تلاش همه دست اندر کاران نظام اینست که امکانات در سطح جامعه با عدالت توزیع شود .
دکتر محمد نژاد در بخش دیگر سخنانش ایجاد ساختارهای لازم در حوزه توسعه و رشد را راهکار مقابله با دشمن دانست و افزود: ایجاد رضایت و رفاه حال مردمی که همواره حلقه مهم مقاومت با دشمن هستند مسئولیت اصلی ما است.

گفتنی است : مجهزترین بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی شرق گیلان با پیگیری های مکرر پرویز محمدنژاد “نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی” و مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به بهره برداری رسید.

این بیمارستان مجهز به ۹۵ تخت(۶۲ تخت بستری ،۱۶ تخت ویژه و ۷ تخت اورژانس)، ۵ اتاق عمل، درمانگاه‌های تخصصی (شامل: جراحی عمومی، زنان و زایمان، اطفال، ارتوپدی، ارولوژی، گوش و حلق و بینی، قلب و عروق) و درمانگاه عمومی بوده که با به کار گیری بیش از ۲۵۰ نفر پرسنل اداری، خدماتی و کادر درمانی به نوع خود جزو مجهزترین بیمارستان های تامین اجتماعی در شرق گیلان است .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *