اخبار داغ

رئیس اداره مهندسی و فناوری ساخت مدیریت پژوهش شرکت ملی حفاری ایران: ۱۵۶ شرکت داخلی هم اکنون با ملی حفاری همکاری دارند

رئیس اداره مهندسی و فناوری ساخت مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۱۵۶ شرکت داخلی هم اکنون با این شرکت همکاری دارند که از این مجموع ۶۲ شرکت از استان خوزستان و ۹۴ شرکت از سایر استان ها هستند. تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری رهرونیوزو روابط عمومی شرکت […]

اشتراک گذاری
25 بهمن 1401
119 بازدید
کد مطلب : 152955

رئیس اداره مهندسی و فناوری ساخت مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۱۵۶ شرکت داخلی هم اکنون با این شرکت همکاری دارند که از این مجموع ۶۲ شرکت از استان خوزستان و ۹۴ شرکت از سایر استان ها هستند.

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری رهرونیوزو روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مطهر رضافر در چهارمین روز کاری و روز پایانی سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، با بیان اینکه در فهرست این مدیریت نام ۴۰۰ شرکت ثبت شده است ، افزود: ملی حفاری آمادگی دارد که برای رفع نیازهای فنی و عملیاتی خود با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های سازندگان ، تولید کنندگان و دانش بنیان ها با شرکت های بیشتری همکاری نماید.

وی اظهار کرد: اداره مهندسی و فناوری ساخت شرکت ملی حفاری چهار اداره شامل مهندسی و برنامه ریزی ساخت، طراحی و مهندسی پایه، کنترل کیفیت و بازرسی فنی و بازسازی قطعات زیر مجموعه دارد و ارتباط و ارزیابی سازندگان، امکان سنجی ساخت داخل و بومی سازی قطعات و تهیه و تدوین دانش فنی قطعات و تجهیزات در حیطه مسئولیت آن می باشد.

رضافر درباره دستاوردهای برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات استان خوزستان گفت: از مزیت های برگزاری نمایشگاه، ایجاد ارتباط مستقیم با سازندگان، بازدید از توانایی ها و تولیدات و ارائه نیازهای شرکت به آنان بود و حضور فعال شرکت های دانش بنیان و سازندگان توانمند در نمایشگاه فرصت خوبی برای هم افزایی و فراهم شدن زمینه های همکاری و تامین نیازهای شرکت بوجود آورد.

رئیس اداره مهندسی و فناوری ساخت مدیریت پژوهش شرکت ملی حفاری ایران افزود: مناسب است در همکاری با شرکت های فعال در عرصه صنعت حفاری و بهره گیری بهینه از ظرفیت های داخلی در انجام فرایند ساخت قطعات و تجهیزات و جلوگیری از دوباره کاری در ساخت، تعامل و رایزنی بیشتری صورت پذیرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *