اخبار داغ

برگزاری نمایشگاه مجازی اوراق اداری همزمان با چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری بام میبد و روابط عمومی آموزشکده فنی دختران میبد همزمان با چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانشجویان رشته گرافیک به مدرسی خانم بهاره‌السادات آقایی نمایشگاه مجازی اوراق اداری را برگزار نمودند. بدون شک موفقیت یک مجموعه برای مدیران آن اهمیت بالایی دارد و همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند […]

اشتراک گذاری
25 بهمن 1401
45 بازدید
کد مطلب : 152958

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری بام میبد و روابط عمومی آموزشکده فنی دختران میبد همزمان با چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانشجویان رشته گرافیک به مدرسی خانم بهاره‌السادات آقایی نمایشگاه مجازی اوراق اداری را برگزار نمودند.

بدون شک موفقیت یک مجموعه برای مدیران آن اهمیت بالایی دارد و همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند ارزش و جایگاه سازمان خود را در میان سایر رقبا حفظ کنند.

ست اداری یکی از روش‌های رایج برای این منظور است که افراد با پی بردن به اهمیت آن، استقبال زیادی از آن می‌کنند و از آن به‌عنوان معرفی برند خود در بازار استفاده می‌کنند.

یکی از دستاوردهای دانشجویان رشته گرافیک طراحی لوگو،ست اداری و موکاپ می‌باشد که با آموزشهای به روز اساتید مجرب ومتعهدآموزشکده فنی دختران میبددر همان دوران تحصیل هرکدام از این دانشجویان به راحتی جذب بازار کار می شوند.

لینک بازدیدنمابشگاه:  https://aparat.com/v/8Rumi

حوزه ریاست وروابط عمومی آموزشکده فنی دختران میبد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *