اخبار داغ

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران: نمایشگاه تخصصی صنعت نفت یک جشنواره واقعی است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به کمیت و کیفیت اقلام و تجهیزات ارائه شده در نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، گفت: این رویداد بزرگ اقتصادی / صنعتی در جای خود یک جشنواره واقعی است. تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری رهرونیوز و روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمید […]

اشتراک گذاری
23 بهمن 1401
134 بازدید
کد مطلب : 152873

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به کمیت و کیفیت اقلام و تجهیزات ارائه شده در نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، گفت: این رویداد بزرگ اقتصادی / صنعتی در جای خود یک جشنواره واقعی است.

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری رهرونیوز و روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمید رضا گلپایگانی روز پنجشنبه (۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱) از غرفه های سازندگان، تولید کنندگان و دانش بنیان ها در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان بازدید و با مدیران عامل و نمایندگان این شرکت ها به گفت و گو نشست.
وی با بیان اینکه صنعت نفت یک صنعت فناوری محور است و نمایشگاه محل نمایش فناوری های جدید ، افزود: در بخش حفاری که مهمترین بخش صنعت نفت در فرآیند تولید نفت و گاز است کارهای بزرگی در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات راهبردی این صنعت صورت گرفته است که در شرایط محدودیت ها و تحریم های ظالمانه، این تلاش و همت مضاعف سازندگان داخلی و هم افزایی، همدلی و همکاری های موثر با متخصصان و کارشناسان صنعت نفت و حفاری، موجب شده که عملیات حفاری و خدمات یکپارچه فنی . مهندسی بدون کوچکترین وقفه، استمرار و به نحو مطلوب پاسخگوی برنامه های صنعت نفت کشور باشیم.
گلپایگانی اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران در راستای اهداف و برنامه های اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال، نهایت همکاری و همیاری را با سازندگان و صنعتگران داخلی و دانش بنیان ها خواهد داشت و مدیران و نمایندگان مدیریت های پژوهش ، فناوری و مهندسی ساخت و تدارکات و امور کالای شرکت در بازدید و بررسی توانمندی ها و ظرفیت شرکت ها در ارتباط با زمینه های همکاری رایزنی و تبادل نظر داشته اند.
سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با حضور ۲۷۱ شرکت سازنده، تولید کننده و شرکت های دانش بنیان از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان خوزستان در اهواز برگزار و مورد استقبال متخصصان، کارشناسان، دانش پژوهان و دانشجویان و علاقه مندان واقع شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *