اخبار داغ

آغاز به کار سه پروژه عمرانی ، اشتغال و مشارکتهای اجتماعی بهزیستی در میبد

تجهیز نیوز به نقل از بام میبد، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی فعالیت کارگاه زیلوبافی همیار زنان خورشید میبد و پایگاه خدمات اجتماعی شهیدیه و ساخت  ۳۲ واحد مسکن مددجویان بهزیستی با حضور مدیر کل و مسئولان بهزیستی استان یزد و مسئولان شهرستان آغاز شد. کارگاه زیلوبافی زنان همیار خورشید با هدف ایجاد اشتغال […]

اشتراک گذاری
17 بهمن 1401
103 بازدید
کد مطلب : 152735

تجهیز نیوز به نقل از بام میبد، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی فعالیت کارگاه زیلوبافی همیار زنان خورشید میبد و پایگاه خدمات اجتماعی شهیدیه و ساخت  ۳۲ واحد مسکن مددجویان بهزیستی با حضور مدیر کل و مسئولان بهزیستی استان یزد و مسئولان شهرستان آغاز شد.

کارگاه زیلوبافی زنان همیار خورشید با هدف ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و با اعتبار ۳۰ میلیون تومان شروع به  فعالیت کرد و هم اکنون برای ۶ نفر از بانوان همراه با آموزش دادن به آنها ایجاد اشتغال کرده‌است.

فعالیت پایگاه خدمات اجتماعی در محله شهیدیه نیز در راستای توانمند سازی ساکنین سکونتهای غیر رسمی ،  کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی در این مناطق ، شناسایی مسائل ئ مشکلات ساکنین ، آگاه سازی گروه‌های هدف در جهت شناخت نیازها و مشکلات ، آشنایی گروههای هدف با منابع موجود و برنامه ریزی و اقدام در جهت رفع مشکلات منطقه آغاز گردید.

همچنین ۳۲ مسکن جهت خانوارهای دارای حداقل ۲ فرزند معلول فاقد مسکن زیر پوشش بهزیستی نیز کلنگ زنی و عملیات ساخت و ساز این ۳۲ مسکن ویلایی  ۲ خوابه که هر یک در ۱۵۰ متر مربع ساخته می شود ، آغاز شد.

پایگاه خدمات اجتماعی شهیدیه
ساخت 32 واحد مسکن مددجویان بهزیستی
ساخت 32 واحد مسکن مددجویان بهزیستی
کارگاه زیلوبافی همیار زنان خورشید میبد
کارگاه زیلوبافی همیار زنان خورشید میبد
کارگاه زیلوبافی همیار زنان خورشید میبد
کارگاه زیلوبافی همیار زنان خورشید میبد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *