اخبار داغ

نایب رییس شورای اسلامی اهواز: در آینده نزدیک سواحل شرق و غرب کارون زیبا می شوند

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری هنر قلم و پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز؛ زارع زاده عضو شورای اسلامی شهر در مراسم افتتاح پارک ریحانه ،ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: این ایام پر از خیرات و برکات است و امروز که در اولین روز این ایام فرخنده قرار داریم، شاهد افتتاح […]

اشتراک گذاری
13 بهمن 1401
98 بازدید
کد مطلب : 152589

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری هنر قلم و پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز؛ زارع زاده عضو شورای اسلامی شهر در مراسم افتتاح پارک ریحانه ،ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: این ایام پر از خیرات و برکات است و امروز که در اولین روز این ایام فرخنده قرار داریم، شاهد افتتاح یکی از پهنه های زیبای ساحل غربی کارون هستیم و پارک ریحانه هستیم.

وی خاطر نشان کرد: این پهنه و عرصه ای از کارون که به این زیبایی و با همت شهرداری اهواز و قرارگاه خاتم و مجری پروژه در قالب پارک ریحانه طراحی و اجرا شده؛ می تواند الگوی بسیار شایسته و قابل تمدید و تکثیر در سایر پهنه های رودخانه زیبای کارون باشد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های خوبی در این زمینه انجام شده، افزود: بحث باز زنده سازی ساحل در شرق و غرب کارون که مراحل طراحی آن در حال تکمیل است از جمله این برنامه هاست که به ترتیب شاهد اجرا و تصاویر زیبای آن درقالب این پارک که به نمایش گذاشته شده است و افتتاح می شود، هستیم. ما ساحل شرقی و غربی بسیار زیبایی در آینده نزدیک در کارون می بینیم.

این مقام مسئول افزود: با تلاش مجموعه شهری، شهردار سخت کوش و همیشه در میدان شهر اهواز ، مجموعه معاونین، مدیران مناطق، روسای سازمانها همه در کنار هم و همراه کارکنان خدوم شهرداری و اعضای شورای شهر دست در دست هم دادیم تا بتوانیم مشکلات انباشته شده در شهر اهواز را با تدبیر و با سخت کوشی یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم و روحیه امید واعتماد سازی را هر چه بیشتر در ذهن مردم شریف اهواز زنده و تقویت نماییم.

وی افزود: یکی از حداقل وظایف ما این است که امید واقعی بدهیم و با تلاش و به ثمر نشاندن برنامه هایی که داریم هر روز مردم شهرمان را امیدوارتر ببینیم و اعتماد نسبت به حاکمیت و خادمان خودشان در دستگاههای اجرایی بخصوص مدیریت شهری را افزایش دهیم.

وی در پایان گفت: به همشهریان این نوید را می دهیم که لحظه ای زمان را از دست نخواهیم داد وخادمان شما درشورای اسلامی کلانشهر اهواز ، مدیریت شهری، شهردار محترم و مجموعه ی همکارانشان در شهرداری اهواز هر روز تلاش خواهیم کرد برنامه ریزیهایی که انجام شده را در زمان مناسب به ثمر رسانده و طعم شیرین این تلاش و کوششها را همشهریان عزیز که شایسته بهترین خدمات هستند، دریافت کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *