اخبار داغ

‍ مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل معرفی شد

طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «امیر رجبی» به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل معرفی شد.تجهیز نیوز و به نقل روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، روز شنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ در آیینی با حضور سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها و مهدی رمضانی […]

اشتراک گذاری
11 بهمن 1401
46 بازدید
کد مطلب : 152524

طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «امیر رجبی» به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل معرفی شد.
تجهیز نیوز و به نقل روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، روز شنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ در آیینی با حضور سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها و مهدی رمضانی چابک مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از زحمات عبدالله بحرالعلومی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل شد و امیر رجبی به عنوان مدیرکل جدید این مجموعه معرفی گردید.
امیر رجبی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد و حسن ظن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی گفت: با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان اردبیل، باید با فعالیت و تلاشی مضاعف و سرعت بیشتری در انجام وظایف محوله برای پیشبرد اهداف سازمانی اقدام کنیم تا متناسب با شأن استان اردبیل، توسعه فرهنگی و هنری را رقم بزنیم.
مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضرورت هم‌افزایی و همگرایی بیشتر در حوزه فرهنگ را یادآور شد و افزود: برخلاف سایر دستگاه‌ها، دستگاه فرهنگی مجموعه گسترده‌ای است که از حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و سایر بخش‌ها گرفته تا توجه به فرهنگ عمومی باید با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی مشخص در مسیر تعالی حرکت کند.
رجبی با قدردانی از مدیران سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در انجام این مسئولیت در کنار تلاش و توان مضاعف و تقویت جبهه فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، سعی خواهیم کرد تا بیشترین بها به فعالیت‌های مؤثر و تأثیرگذار همراه با ارزش‌های دینی و اعتقادی داده شده و شاهد حرکت‌های تحولی باشیم.
وی رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در دولت سیزدهم توزیع عادلانه امکانات فرهنگی در همه استان‌ها اعلام کرد و ادامه داد: ما نیز به تبع سیاست وزارتخانه تمام امکانات فرهنگی و هنری را در مرکز استان متمرکز نخواهیم کرد بلکه عادلانه به همه شهرستان‌ها به ویژه مناطق مرزی نگاه خواهیم کرد تا با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری تقویت این جبهه ارزشی را شاهد باشیم.
رجبی مسئولیت حضور در فرهنگ و ارشاد اسلامی را خطیر و ارزشمند توصیف کرد و گفت: در این برهه سخت و دشوار عرصه فرهنگی که عرصه پرچالش، پرخطر و تأثیرگذار است، باید مورد حمایت و پشتیبانی عمومی قرار گرفته تا در این جنگ نرم دشمن که عرصه فرهنگی را نشانه گرفته، ما بتوانیم موفق عمل کنیم.
مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ظرفیت‌های فرهنگی استان را از حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گرفته تا استاندار حامی فرهنگ و هنری یک ظرفیت بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: با درایت دولت مردمی و فرصتی که در مسیر توسعه استان رقم خورده، سعی ما بر این خواهد بود تا با کار تیمی فعالیت‌ها را در این بخش به نتیجه رسانده و اتفاقات خوبی را در سال‌های پیشرو در این بخش رقم بزنیم.
از دیگر برنامه‌های آیین تکریم و معارفه می‌توان به سخنرانی سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها، رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل، پخش گزارش عملکرد مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.
گفتنی است در پایان این مراسم، با اعطای حکمی از سوی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امیر رجبی به عنوان مدیرکل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل معرفی شد و از زحمات عبدالله بحرالعلومی قدردانی گردید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *